تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسارت ۱۲۷ میلیارد تومانی سرمازدگی به باغات گردوی خلخال

ساعت: 16:04 منتشر شده در مورخ: 1398/02/29 شناسه خبر: 1487364

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال گفت: سرمازدگی به باغات گردو خلخال بیش از 127 میلیارد تومان خسارت زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، بهبود علیزاده پیش از ظهر امروز در بازدید از باغات گردوی شهرستان خلخال، اظهار کرد: امسال در اثر سرمازدگی بیش از 127 میلیارد تومان در حوزه تولید گردو به باغداران شهرستان خلخال خسارت وارد شده است.

وی افزود: بیش‌ترین ارقام در باغات خلخال از گونه چندلر بوده که تلاش می‌شود برای جبران خسارات باغ‌داران بیش‌ترین پیوندک‌ها به این شهرستان اختصاص یابد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال  تصریح کرد: بخش عمده‌ای از گردوی استان اردبیل در شهرستان خلخال و مخصوصا بخش شاهرود و مرکزی خلخال تولید می‌شود و این محصول اقتصادی از مهم‌ترین منبع درآمد باغ‌داران شهرستان خلخال است که متاسفانه سرمای دیررس بهاره خسارات زیادی به آن وارد کرد.

وی بیان داشت : امسال بیش از 2 هزار و 300 هکتار از باغات زیر کشت محصول گردو بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسارت ۱۲۷ میلیارد تومانی سرمازدگی به باغات گردوی خلخال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..