تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی ۱۳۰ هزار زندانی نیازمند طی ۳۰ سال اخیر در کشور

ساعت: 16:20 منتشر شده در مورخ: 1398/02/29 شناسه خبر: 1487415

معاون اجرایی ستاد دیه کشور گفت: طی ۳۰ سال گذشته ۱۳۰ هزار زندانی نیازمند و جرایم غیرعمد با حمایت خیران و ستاد دیه از زندان آزاد شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مجید احسانی بعد از ظهر امروز در جشن گلریزان در ساری با اشاره به اینکه سه دهه از فعالیت ستاد دیه کشور می‌گذردف گفت: در حال حاضر و در ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰۰ جشن گلریزان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ هزار زندانی نیازمند و جرایم غیرعمد طی ۳۰ سال فعالیت ستاد دیه در کشور با حمایت خیران آزاد شدند افزود: این آزادی نتیجه اعتماد و صداقت کار در ستاد است.

وی عنوان کرد: در سی و دومین جشن گلریزان کشور که در تهران برگزار شد، از سوی مقام معظم رهبری ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان هدیه شده و رئیس جمهور نیز ۷۰ میلیون تومان به این ستاد کمک کرده است.

معاون اجرایی ستاد دیه کشور یادآور شد: همچنین رئیس قوه قضائیه ۵۰ میلیون تومان، رئیس مجلس شورای اسلامی ۳۰ میلیون تومان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز ۲۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کرده اند.

احسانی با اشاره به اعتماد مسئولان و مردم به ستاد دیه کشور گفت: علاوه بر بحث آزادی زندانیان، در زمینه یپشگیری نیز ستاد فعال است و تصویب قانون بیمه شخص ثالث نتیجه تلاش ستاد به شمار می‌رود و در حال حاضر کمتر از ۲۰۰ زندانی دیه در کشور وجود دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی ۱۳۰ هزار زندانی نیازمند طی ۳۰ سال اخیر در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..