تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی استاندار گلستان تا روز چهارشنبه

ساعت: 16:47 منتشر شده در مورخ: 1398/02/29 شناسه خبر: 1487412

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خبر داد؛

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از معرفی استاندار گلستان تا روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، عبدالرضا چراغعلی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگاران استان از معرفی استاندار گلستان تا روز چهارشنبه خبر داد و گفت: استاندار گلستان طبق اخباری که به دست ما رسیده از بین هفت گزینه مطرح شده است.

وی در پاسخ به اینکه استاندار بومی یا غیر بومی است،گفت: این را نمی‌دانم اما از بین همین هفت گزینه مطرح شده خواهد بود و این هفته تصمیم وزارت کشور نهایی خواهد شد.

گفتنی است، پس از حادثه سیل در استان گلستان و عزل مناف هاشمی بخاطر سفر به خارج کشور در زمان سیلاب، میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی استاندار گلستان تا روز چهارشنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..