تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهردار کلاله در کمتر از 12 ساعت به وعده خود عمل کرد+ فیلم

ساعت: 16:16 منتشر شده در مورخ: 1398/02/29 شناسه خبر: 1487400

شهردار کلاله در کمتر از 12 ساعت از وعده خود، با بازدید از خیابان الغدیر 16 شهر کلاله نشان داد که خواست مردم در اولویت کاری وی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل کلاله خبر، روز گذشته خبری مبنی بر گلایه اهالی خیابان الغدیر 16 شهر کلاله از وضعیت بهداشتی خیابان در نبود کانال و جوی هدایت فاضلاب، در این سایت منتشر شد.

در این خبر خلیل سعدی شهردار کلاله قول مساعد داد تا بازدید و بررسی مشکل این اهالی را در اولویت قرار دهد و این شهردار در کمتر از 12 ساعت از وعده خود، با بازدید از خیابان الغدیر 16 شهر کلاله نشان داد که خواست مردم در اولویت کاری وی است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهردار کلاله در کمتر از 12 ساعت به وعده خود عمل کرد+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..