تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد تولید اوره در پتروشیمی خراسان شکست

ساعت: 16:50 منتشر شده در مورخ: 1398/02/29 شناسه خبر: 1487446

شرکت پتروشیمی خراسان با تولید بیش از 621 هزار تن محصول اوره در سال جاری، رکورد تولید خود از بدو راه اندازی را جابه جا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، این مقدار تولید اوره قریب به 14 هزار تن بیشتر از سال ۹۶ و تمام سال های پیش از آن بوده است.

دی ماه سال گذشته مدیرعامل پتروشیمی خراسان طی مصاحبه رادیویی با بخش صدای شبکه اترک دستیابی به این رکورد را پیش بینی کرده بود.

گفتنی است، نیمی از اوره تولیدی این شرکت صادر می شود و نیمی دیگر برای مصارف کشاورزی در اختیار شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قرار می گیرد.

مجتمع پتروشیمی خراسان مستقر در 17 کیلومتری شرق بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، در سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد تولید اوره در پتروشیمی خراسان شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..