تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Castlevania Anniversary Collection برای کامپیوتر

کسی را نمی توانید پیدا کنید که گیمر حرفه ای باشد اما آثار شکوهمند کسلوانیا را تجربه نکرده نباشد. کونامی در سالگرد این مجموعه یک بازی با عنوان Castlevania Anniversary Collection را منتشر کرده است و کلکسیونی از آثار قدیمی این سری را در اختیار علاقه مندان قرار داده است. تمامی ریشه های کلاسیک این خون آشامان حال در اختیار شما قرار دارد و اگر خریدار نسخه فیزیکی این کالکتور باشید، می توانید کتاب ارزشمندی هم که با جزئیات طراحی شده است را داشته باشید. میراث کسلوانیا در این بازی قرار داده شده است و می توانید در سالگرد ۵۰ام این بازی تمامی این آثار را با همان حس و حال همیشگی تجربه کنید. شما به خطوط گسترده دشمنان حمله می کنید و در داستان هایی قدم می گذارید که برای همه جذاب و البته ترسناک است. سعی کنید بهترین قدم های خود را برای نبرد با دراکولا بردارید و در قبلیه هایی همچون بلمونت قدم بگذارید.

Castlevania Anniversary Collection PC PROPER-CODEX

دانلود-بازی-Castlevania-Anniversary-Collection

بازی Castlevania Anniversary Collection سعی کرده است که دست به گیم پلی بازی ها نزند و تنها بهبودی در زمینه کیفیت آنها صورت دهد تا مناسب انتشار روی قالب بازی های ویدئویی امروزی باشد. بازی ژانری بی انتها از ترس و ماجراجویی در اختیار شما قرار می دهد و امکان ندارد که این کالکتور نظر طرفداران همیشگی کسلوانیا را جلب نکند. کونامی با این کالکتور نشان داده است که کاسلوانیا را فراموش نکرده است و بازهم میتوان انتظار آثار درخشان تری از این سری را در آینده متصور شد. در ادامه می توانید آثاری که در این کالکتور آمده است را به طور کامل مشاهده کنید.

مجموعه بازی های این سری:

Castlevania Castlevania II Simon’s Quest Castlevania III Dracula’s Curse Super Castlevania IV Castlevania The Adventure Castlevania II Belmont’s Revenge Castlevania Bloodlines Kid Dracula (never released in English before) History of Castlevania – Book of the Crescent Moon */ ]]> اسکرین-شات-بازی-castlevania-anniversary-collection اسکرین-شات-بازی-castlevania-anniversary-collection اسکرین-شات-بازی-castlevania-anniversary-collection اسکرین-شات-بازی-castlevania-anniversary-collection اسکرین-شات-بازی-castlevania-anniversary-collection اسکرین-شات-بازی-castlevania-anniversary-collection info

Konami’s Castlevania Anniversary Collection traces the origins of the historic vampire franchise. Included is a unique eBook with details provided by developers, artists and others inspired by the Castlevania legacy which sheds a fresh light into the world of Castlevania.

Released as part of the Konami 50th Anniversary celebration, relive these timeless classics that helped define the platformer genre. From the Belmont clan to their extended bloodlines and allies, the Castlevania Anniversary Collection is the best first step for anyone to take into the world of Castlevania and the fight against Dracula!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 – 64bit

Processor: Intel Core i3-4160

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics 4400 (VRAM 128MB)

DirectX: Version 11

Storage: 800 MB available space

Sound Card: DirectX 11 compatible

Additional Notes: 1920 x 1080 monitor resolution

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 – 64bit

Processor: Intel Core i3-6300

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 750Ti (VRAM 2GB)

DirectX: Version 11

Storage: 800 MB available space

Sound Card: DirectX 11 compatible

Additional Notes: 1920 x 1080 monitor resolution. Gamepad or Controller Recommended.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Castlevania Anniversary Collection برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..