تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امنیت ایران در شرایط بحرانی منطقه گواه اقتدار نظام است

امنیت ایران در شرایط بحرانی منطقه گواه اقتدار نظام استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: تهدیداتی که در مرز‌های ایران وجود دارد و ریشه همه آن‌ها آمریکاست اکنون بی سابقه است و این امنیت بی نظیر در این شرایط بحرانی منطقه گواه اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: امروز مرز‌های ایران در شمال و جنوب، شرق و غرب در امنیت کامل قرار دارد البته مشکلاتی نظیر قاچاق، عبور و مرور‌های غیرمجاز و جاسوسی نیز وجود دارد که با همه آن‌ها با قدرت برخورد می‌شود و خواهد شد.

وی گفت: یکی از مسایل و مشکلات مرزبانی در غرب کشور بحث کوله بری است و ما همواره گفته ایم که ما با کوله بر به معنای واقعی خود که دارای مجوز‌های لازم است و در ساعات مشخص رفت و آمد دارد و اجناس معین شده را وارد یا خارج می‌کند هیچ مشکلی نداریم و حتی او را حمایت نیز خواهیم کرد.

وی افزود:، اما افرادی که شبانه از مرز‌ها به طور غیرمجاز ورود و خروج دارند و سلاح، مشروبات، مواد مخدر و هر کالای خطرناک و غیرمجازی را وارد می‌کنند کوله بر نیستند و برخورد لازم با همه آن‌ها خواهد شد.

 فرمانده مرزبانی کشور امروز به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه به این استان سفر کرده بود.

انتهای پیام/س

سفر فرمانده مرزبانی به کرمانشاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امنیت ایران در شرایط بحرانی منطقه گواه اقتدار نظام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..