تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست‌های مناظره و آزاداندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به مناسبت برگزاری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در نظر دارد به منظور فرهنگ سازی عمومی و تبیین ابعاد و شیوه‌های صحیح «امر به معروف مسئولان توسط مردم» و اشاعه گفتمان مسئولیت پذیری اجتماعی مردم، اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های مناظره و آزاداندیشی با حضور اساتید حوزه، دانشگاه و مسئولان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور کند.

در پنجمین مورد از این سلسله نشست‌های انتقادی که با حضور چهره‌هایی از جریان‌های مختلف فکری و سیاسی در نظر گرفته شده است، دکتر لاله افتخاری، استاد دانشگاه و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و دکتر فریده اولاد قباد، دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و عضو فراکسیون امید با موضوع "نقش نمایندگان مجلس و بسترسازی برای امر به معروف مسئولان توسط مردم" روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

نشست‌های مناظره و آزاداندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر

در پنل ششم با موضوع «بستر‌ها و موانع اجتماعی امر به معروف مسئولان توسط مردم»، مهندس عباس عبدی، پژوهشگر مسائل اجتماعی و سیاسی و دکتر محمدرضا مرندی، عضو هیئت علمی گروه فقه سیاسی دانشگاه شهیدبهشتی در مورخ دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به گفتگو می‌نشینند.

این پنل‌ها هر روز رأس ساعت۳۰:۱۷در غرفه ستاد امر به معروف مستقر در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در سالن شبستان مصلّی امام خمینی (ره) مجاور ستون ۱۱۳ برگزار می‌شود.

نشست‌های مناظره و آزاداندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر

از تمام علاقه مندان، پژوهشگران و صاحب نظران دعوت می‌شود تا با حضور در این برنامه، در گسترش فضای نقد و آزاداندیشی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مشارکت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست‌های مناظره و آزاداندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..