تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سرمایه در دو شرکت بورسی

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت افست در اطلاعیه ای اعلام کرد براساس تصمیم گیری هیات مدیره قصد دارد سرمایه شرکت را افزایش دهد. این شرکت قرار است سرمایه خود را از مبلغ ۷۰۰میلیارد ریال به ۹۹۰میلیارد ریال برساند.

«چافست» قرار است این افزایش سرمایه ۴۱درصدی را از محل سود انباشته و اندوخته قانونی شرکت افزایش دهد و هدف از این اقدام تکمیل طرح توسعه فضای تجاری، اداری و خدماتی اعلام شده است.

افزایش سرمایه ۲۰درصدی در «دارو»

شرکت کارخانجات داروپخش در اطلاعیه ای از افزایش سرمایه ۲۰درصدی خبر داد. سرمایه فعلی این شرکت به مبلغ ۶۲۵میلیارد ریال است و قرار است به ۷۵۰میلیارد ریال افزایش یابد.

قرار است این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی تامین شود و هدف آن اصلاح ساختار مالی و تأمین سرمایه در گردش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سرمایه در دو شرکت بورسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..