تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ راهکار خانگی برای کاهش دندان درد/ بهترین زمان برای استفاده از ماسک‌های طبیعی/ با پوست انار آفت‌ دهان را درمان کنید

جوشانده پوست انار یک درمان عالی برای انواع عفونت ها، زخم‌ها و آفت دهان است. لثه‌های سست را محکم می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، در این گزارش جدیدترین دانستنی‌های روز پزشکی که هر روز با آن سر و کار دارید،‌ را دنبال می‌کنیم.

راهکار‌هایی برای خلاصی از دندان درد

با برخی راه‌کارهای طبیعی می‌توان درد دندان را کاهش داده و از شر آن خلاص شد؛ روغن میخک با خاصیت آنتی‌بیوتیکی گزینه‌ای خوب برای این موضوع است؛ همچنین مصرف سیر در طول روز به کاهش درد دندان کمک می کند؛ سیر له شده را با نمک و کره بادام زمینی مخلوط و روی دندان گذاشت تا ضد عفونی شود.

انجیر خشک جوشیده شده در شیر هم برای درمان ورم لثه و ورم مخاط دهان مفید خواهد بود و عصاره وانیل برای تسکین درد دندان توصیه می‌شود. در کنار این موارد اگر هیچ مسکن و داروی گیاهی در دسترس نبود می‌توان مقداری یخ را روی دندان گذاشت تا بی حس کردن ناحیه متورم، دردتان کاهش پیدا کند.

۴ راهکار خانگی برای کاهش درد دندان/بهترین زمان برای استفاده از ماسک‌ها/ با پوست انار افت‌های خود را درمان کنید/

بهترین ماسک‌های خانگی برای حفظ سلامت پوست

شب بهترین زمان برای آرامش بدن دارد؛ هنگامی که تمام بدن شما در حال بازسازی است و تلاش‌های شما برای داشتن پوستی سالم می‌تواند بیشترین بازده را داشته باشد.

عصاره آلوورا یک ماسک خانگی مناسب است که باعث سفید شدن پوست می‌شود، جوش‌ها را خوب می‌کند و جلوی بروز چین و چروک را می‌گیرد. بهتر است پوست‌های چرب، خشک و مخلوط هفته‌ای ۲ بار از این ماسک استفاده کنند.

برای جلوگیری از پیری و ایجاد چروک در پوست زیر چشم‌ها، قبل از خواب ماسک ویتامین E بزنید؛ برای اثر بهتر به آن روغن ماهی یا روغن زیتون اضافه کنید اما در استفاده از ویتامین E خیلی مراقب باشید و فقط چند قطره از آن را مصرف کنید زیرا مصرف زیاد ویتامین E باعث التهاب و بادکردگی می‌شود. هفته‌ای یکبار می‌تواند مقدار مناسبی برای استفاده از این ماسک باشد.

۴ راهکار خانگی برای کاهش درد دندان/بهترین زمان برای استفاده از ماسک‌ها/ با پوست انار افت‌های خود را درمان کنید/

خواص شگفت‌انگیز زیتون را بیشتر بشناسید

زیتون خوراکی بسیار خوشمزه‌ای است که گونه های مختلفی دارد. اگر می خواهید از مغزتان در برابر بیماری ها حفاظت کنید حتما از زیتون استفاده کنید، چرا که این ماده منبع چربی های تک غیر اشباع و ویتامین E است

روغن زیتون مدت‌های زیادی است که به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی دوستداران حفظ سلامتی یا کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد، ویتامین E محافظی آنتی اکسیدانی برای اجزا چربی مغز ارائه می کند و می تواند خطر آسیب و التهاب را کاهش دهد.

۴ راهکار خانگی برای کاهش درد دندان/بهترین زمان برای استفاده از ماسک‌ها/ با پوست انار افت‌های خود را درمان کنید/

⠀دهانشویه‌ای از جنس پوست انار

جوشانده پوست انار درمان عالی برای انواع عفونت ها، زخم ها و آفت دهان است. لثه های سست را محکم می کند؛ خونریزی را به ویژه هنگام مسواک زدن متوقف می کند و لقی دندان ها را به تدریج از بین می برد.

گل انار و آب انار هم در این زمینه اثری مشابه پوست انار دارند؛ برای استفاده از این دهانشویه طبیعی، کمی پوست انار خشک شده را آسیاب کرده و با انگشت سبابه روی لثه ها بمالید.

۴ راهکار خانگی برای کاهش درد دندان/بهترین زمان برای استفاده از ماسک‌ها/ با پوست انار افت‌های خود را درمان کنید/

بهترین راهکارها برای درمان نفخ معده

افراد بسیاری هستند که از نفخ معده و روده رنج می برند؛ برخی راهکار‌ها می‌تواند شما را در جلوگیری از این امر همراهی کند. بهتر است از خوردن غذاهایی که باعث تولید گاز می شوند مانند لوبیا، کلم بروکلی، کلم و سبوس خودداری کنید. میزان گاز تولید شده از این مواد خوراکی در افراد مختلف متفاوت است همچنین باید از بلعیدن هوا جلوگیری کنید؛ به آرامی غذا بخورید، نوشیدنی را هورت نکشید و به یاد داشته باشید غذا خوردن با عجله و یا در حین راه زفتن باعث بلعیده شدن مقدار بیشتری هوا می شود

بهتر است قبل از بلعیدن مواد غذایی، آنها را به خوبی بجوید و از جویدن آدامس و یا خوردن آبنبات های سفت خودداری کنید.سیگار، قلیان و یا سایر مواد دخانی را ترک کنید و از تغییر ناگهانی دمای معده مانند نوشیدن یک مایع گرم بعد از خوردن یک ماده خوراکی سرد اجتناب کنید.

۴ راهکار خانگی برای کاهش درد دندان/بهترین زمان برای استفاده از ماسک‌ها/ با پوست انار افت‌های خود را درمان کنید/

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ راهکار خانگی برای کاهش دندان درد/ بهترین زمان برای استفاده از ماسک‌های طبیعی/ با پوست انار آفت‌ دهان را درمان کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..