تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۴۴۰ هزار تومانی حقوق دانشجو معلمان قطعی شد

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افزایش حقوقحمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث‌های متعددی که در مدت اخیر درباره افزایش حقوق دانشجو ‌معلمان مطرح شده بود،  اظهار کرد:  در جلسه امروز فراکسیون ولایی که با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی برگزار شد، پرداخت۴۴۰  هزار تومان افزایش حقوق دانشجو معلمان قطعی شد.

وی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات قانونی، آموزش و پرورشی ها نسبت به اعمال این افزایش حقوق متقاعد شدند و مقرر شد پس از انجام مراحل اداری این افزایش هر چه زودتر لحاظ شود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در پاسخ به این پرسش که این موضوع چه زمانی برای دانشجو‌معلمان قطعی خواهد شد،‌ تاکید کرد: طبق قولی که وزیر آموزش و پرورش و آقای اللهیار معاون برنامه ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه داشته‌اند،‌ آموزش و پرورش موظف به اجرای هر چه زودتر این طرح خواهد بود.

انتهای پیام/

جزئیات اعمال افزایش حقوق دانشجو معلمان در سال ۹۸



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۴۴۰ هزار تومانی حقوق دانشجو معلمان قطعی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..