تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلنگری که خداوند به زندگی دختر جوان زد/از دست دادن زیبایی در یک لحظه +فیلم

تلنگری که خداوند به زندگی دختر جوان زد/از دست دادن زیبایی در یک لحظه +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سری جدید برنامه «از لاک جیغ تا خدا» در قسمت هفتم و هشتم خود که در ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه دو سیما پخش می شود، میزبان آرزو محمدی بود که بر اثر تصادفی سنگین، زیبایی صورت خود را کاملا از دست داده بود.

وی در ادامه توضیح داد: من در دوران نوجوانی اصلا هیچ اعتقادی به حجاب نداشتم و در همان سنین کم بسیار آرایش می کردم. با اینکه اصلا متداول نبود دخترهای نوجوان آرایش های زیادی بکنند اما من به راحتی این کار را انجام می دادم و ترسی هم نداشتم که کسی چه فکری درباره من می کند.

محمدی گفت:در سنین جوانی یک تصادف خیلی بد داشتم که به یک باره تمام ظاهر و زیبایی صورتم تحت تاثیر قرار گرفت. به طرزی صورتم متلاشی شده بود که همه آینه های خانه را جمع کرده بودند تا من خودم را نبینم. تمام زیبایی خود را به یک باره از دست رفته دیدم. این ماجرا برای من تلنگری شد تا متوجه شوم که خداوند در یک لحظه می تواند تمام آنچه را که به من داده پس بگیرد. این ها همه نشانه هایی شد تا احساس کنم باید یک تغییراتی را در خودم و نحوه پوششم به وجود بیاورم.

در ادامه می توانید بخش هایی از فیلم این برنامه را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلنگری که خداوند به زندگی دختر جوان زد/از دست دادن زیبایی در یک لحظه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..