تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه ویژه مخالفان لندنی ترامپ برای برگزاری مراسم استقبال!

کارزار مدنی ائتلاف توقف ترامپ که یکی از اصلی‌ترین نهادهای مخالف سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به لندن به شمار می‌رود با انتشار پیامی در فیس‌بوک، از مردم خواست تا مانند سال گذشته در تظاهرات پرازدحام علیه ترامپ شرکت کنند. این نهاد مدنی قصد دارد تا چهاردهم خرداد، همزمان با دومین روز از سفر رئیس‌ جمهوری آمریکا به انگلیس، تظاهرات گسترده‌ای را از میدان مشهور ترافالگار در قلب لندن تا جایی که او حضور داشته باشد، برگزار کند.
در این بیانیه آمده است: بگذارید به او نشان دهیم درباره سیاست‌های نفرت انگیزش چه فکر می‌کنیم. به خیابان‌ها سرازیر می‌شویم تا جلوی نفرت، کوته‌فکری و نژادپرستی را بگیریم.این بیانیه همچنین از ترزا می نخست‌وزیر انگلیس به دلیل دعوت رسمی از ترامپ به لندن انتقاد کرده و از به‌عنوان دنباله‌رو سیاست‌های سمی ترامپ یادکرده است.
طبق آخرین آمار منتشرشده در فیس‌بوک تاکنون بیش از 32 هزار مشترک فیس‌بوک علاقه‌مندی خود را برای شرکت در این تظاهرات ابراز کرده و از این میزان 7 هزار تن مشارکت خود را تائید کرده‌اند.سایر فعالان ضد ترامپ هم با انتشار پیام‌هایی در اعلام مخالفت خود با این سفر به استقبال هشتک 'نه به ترامپ' رفتند.
در آخرین سفر ترامپ به لندن، بیش از 200 هزار معترض در خیابان‌های مرکزی شهر لندن دست به تظاهرات زدند و شعارهایی را علیه ترامپ و رابطه ویژه لندن و واشنگتن سر دادند.آن‌ها علاوه بر شعارنوشته‌ها و پارچه نوشته‌هایی که در دست داشتند، بادکنک غول‌پیکر و تمسخرآمیز ترامپ را که به شکلی کودکی عصبانی طراحی‌شده بود، حمل می‌کردند.
در همین پیوند گزارش‌ها حاکی است یک فعال مدنی از شهر فیلادلفیا آمریکا، روبات مشابه به ترامپ را که روی دستشویی طلایی نشسته سفارش داده تا به دست معترضان در انگلیس برسد.«دون لیس» با این اقدام می‌خواهد به جهانیان نشان بدهد که ترامپ مایه شرمندگی مردم امریکا می‌باشد.این روبات 5 متری در آینده نزدیک از ولایت سیچوآن چین به شهر لندن منتقل خواهد شد.در این شیء هنری، ترامپ روی دستشویی طلایی نشسته، توییت می‌نویسد و برخی از جملات کلیشه‌ای خود را همچون 'شکار جادوگر'، 'اخبار جعلی'، 'بدون دسیسه' را بیان می‌کند.
هم‌زمان، اختلاف‌نظرها درباره آنچه افتخار سخنرانی ترامپ در پارلمان انگلیس خوانده می‌شود بالاگرفته است. رئیس مجلس عوام انگلیس با سخنرانی ترامپ در پارلمان مخالفت است و تعدادی از نمایندگان مجلس هم با تنظیم لایحه‌ای مخالفت خود را با حضور ترامپ در پارلمان اعلام کرده‌اند.
بر اساس برنامه اعلام‌شده ترامپ سوم ژوئن (13 خرداد) به لندن سفر می‌کند و دو روز اقامت خواهد داشت. این سفر به دعوت ملکه انگلیس انجام می‌شود و رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش، ملانیا ترامپ، مهمان ملکه خواهند بود.
نکته قابل‌توجه این است که «ترزا می» قصد دارد تا سوم ژوئن، طرح دولت درباره نحوه خروج از اتحادیه اروپا را دوباره در پارلمان به رأی گذاشته و اگر با آن موافقت شد از مقام خود کناره‌گیری کند. او همچنین قبول کرده که در صورت مخالفت پارلمان، بلافاصله تاریخ استعفایش را اعلام کند. درحالی‌که ترامپ مهمان ملکه خواهد بود، برخی ناظران، اقدام دولت انگلیس را نوعی دهن‌کجی به رئیس‌جمهوری آمریکا تلقی می‌کنند.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه ویژه مخالفان لندنی ترامپ برای برگزاری مراسم استقبال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..