تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو بازیکن در آستانه جدایی از پرسپولیس + عکس

ادامه حضور دو بازیکن پرسپولیس در جمع بازیکنان فصل آینده این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس به اتمام رسید تا این تیم برای سومین بار متوالی در رتبه نخست قرار بگیرد.

دو بازیکن در آستانه جدایی از پرسپولیس + عکس
ثبات کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس تأثیر زیادی در هت تریک این تیم داشته است. پروسه‌ای که برای فصل آینده این تیم نیز برقرار خواهد بود تا برانکو ایوانکوویچ تیمش را با کمترین تغییر آماده حضور در میادین کند.

با این حال هنوز وضعیت دو بازیکن پرسپولیس برای فصل آینده مشخص نیست. با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس بار‌ها اعلام کرده است بشار رسن برای فصل آینده مشکلی برای ماندن در پرسپولیس ندارد، اما این بازیکن می‌تواند در صورت عدم دریافت مبلغ قراردادش از جمع سرخپوشان جدا شود.

همچنین محمد نادری مدافع کورتریک بلژیک که شش ماه به طور قرضی به پرسپولیس پیوست هنوز نتوانسته رضایتنامه باشگاه بلژیکی را دریافت کند تا بتواند قرارداد خود را با پرسپولیس قطعی کند.

برانکو ایوانکوویچ خواهان حفظ هر دو بازیکن است، اما به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است بشار رسن و نادری را با قیمتی بالاتر از عرف معمول در قرارداد بازکینان این تیم حفظ نکنند.

دو بازیکن در آستانه جدایی از پرسپولیس + عکس دو بازیکن در آستانه جدایی از پرسپولیس + عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو بازیکن در آستانه جدایی از پرسپولیس + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..