تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد 6 میلیاردی پرسپولیس به ستاره عراقی + عکس

باشگاه پرسپولیس تهران پیشنهادی میلیاردی را به ستارۀ خارجی ارائه داده است.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: یکی از اهداف اصلی پرسپولیس تهران در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی تمدید قرارداد با بشار رسن، ستارۀ عراقی ومحبوب این تیم است. رسن هم‌اکنون چندین پیشنهاد خارجیِ خوب از تیم‌های مطرح و متمول عربی دارد و با توجه به پایان یافتن قراردادش به راحتی می‌تواند از این تیم جدا شود و به پیشنهاداتش پاسخ مثبت دهد.

پیشنهاد 6 میلیاردی پرسپولیس به ستاره عراقی + عکس


پرسپولیس نیز برای جلوگیری از جدایی بشار رسن پیشنهاد تمدید قرارداد را به او ارائه داده است که با توجه به وضعیت نرخ ارز در کشورمان این قرارداد به ۶ میلیارد تومان می‌رسد که رقمی بسیار سنگین و نجومی برای هر بازیکنی در ایران به حساب می‌آید. افزایش ۲۰ درصدی قرارداد قبلیِ بشار رسن به طور خودکار در قرارداد جدید و همچنین طلب ۴۰ درصدی این بازیکن از باشگاه باعث می‌شود تا حضور رسن در جمع شاگردان برانکو برای فصل آینده رقمی سنگین را روی دست پرسپولیس بگذارد.

پیشنهاد 6 میلیاردی پرسپولیس به ستاره عراقی + عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد 6 میلیاردی پرسپولیس به ستاره عراقی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..