تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شما نظر بدهید/ امکان تشکیل جریان سوم در عرصه سیاسی کشور چقدر است و چرا؟

به گزارش خبرآنلاین،  ایام انتخابات هم لیست‌های انتخاباتی معمولا از نام‌ نامزدهای تکراری پر می‌شود و جناح ها در مقابل گردش نخبگان نه تنها بی‌انگیزه و بی‌رغبت هستند بلکه حتی از خود در برابر این اتفاق مقاومت جدی نشان می دهند.

متأثر از این فضاها در یکی دو سال اخیر شعار «نه چپ نه راست» سخن رایج مردم شده و دیگر مردم احساس نمی کنند که جناح های سیاسی دغدغه آنها را دارند.

برخی صاحب نظران وقتی معادلات عرصه سیاسی کشور را رصد می کنند، نسبت به عبور مردم از دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی هشدار می دهند و البته برخی به ریشه های این دوجریان بعنوان عوامل تداوم حیات سیاسی می نگرند.

با این اوصاف خبرآنلاین از مخاطبان خود می پرسد، که آیا امکان دارد جریان سومی با طرح راهکارهای عملیاتی برای تحقق مطالبات مردمی و بروز نمادهای گردش نخبگان ظهور کند و دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی را به حاشیه براند؟

شما کاربر محترم می توانید نظر خود را زیر همین خبر در قالب کامنت بنویسید.

۲۱۴۲۱۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شما نظر بدهید/ امکان تشکیل جریان سوم در عرصه سیاسی کشور چقدر است و چرا؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..