تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با امیر سرلشکر موسوی

به گزارش خبرآنلاین،  به نقل از روابط عمومی ارتش، شهروز برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر از اقتدار و آمادگی ارتش در حوزه دفاعی، از عملیات مردم‌یاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوادث غیر مترقبه، بویژه در مناطق سیل زده کشور، از حضور مقتدرانه تیپ ۲۶۴ در سلماس و نقش مؤثر آن در منطقه قدردانی کرد.

در این نشست دو طرف راجع به تعامل مؤثر ارتش و کمسیون امنیت ملی بحث و تبادل نظر کردند.

امیر سرلشکر موسوی با تقدیر از پشتیبانی مجلس از ارتش بویژه در سال‌های اخیر، انتظارات ارتش جمهوری اسلامی ایران از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم را مطرح کرد و نماینده مردم شهرستان سلماس نیز دیدگاه‌های خود را در مورد آنچه خواست نمایندگان مردم منطقه و موجب پیشرفت ارتش و کشور خواهد شد، بیان کرد.

۲۱۴۲۱۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با امیر سرلشکر موسوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..