تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان چند طرح و پروژه را در شهرستان بندرماهشهر افتتاح و کلنگ‌زنی کرد که هفت طرح آن از جمله طرح‌هایی هستند که پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بخشی از اعتبار ساخت آن‌ها را تأمین کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این باره گفت: شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به‌منظور انجام مسئولیت اجتماعی خود در این مقطع، اعتبار مورد نیاز برای ساخت چند مرکز ورزشی در سطح شهرستان را تأمین کرده است.

سیدامید شهیدی‌نیا افزود: برای این طرح‌ها در مجموع ۳۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری تخصیص داده شده که افزون بر آن، شرکت پتروشیمی مارون به صورت جداگانه ۷ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال را برای ساخت و توسعه مدرسه در شهر ماهشهر اختصاص داده است.

شهیدی‌نیا گفت: این میزان بخشی از مسئولیت اجتماعی سال ۹۷ شرکت‌های پتروشیمی در قبال جامعه بوده است و امیدواریم بتوانیم در سال ۹۸ هرچه بیشتر شاهد رشد شاخص‌های توسعه در شهرستان باشیم.

شایان ذکر است؛ که شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پارسال ۱۷۰ میلیارد ریال برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود برای شهرستان اختصاص داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..