تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدکس اصفهان؛ فرصتی برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجربیات

تدکس اصفهان یکی از قدیمی‌ترین تدکس‌های ایران، تاکنون میزبان ۲۰ سخنران بوده است. اکنون شما می‌توانید سخنران بعدی تدکس اصفهان را معرفی کنید.

تدکس، رویدادی غیرانتفاعی با هدف اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجربیات است که به‌صورت مجوزی جداگانه از رویدادهای TED در سرتاسر جهان برگزار می‌شود. رویداد تدکس طبق استانداردهای اعلام‌شده از طرف تد و با احترام به قوانین محل برگزاری، در شهرهای متعددی در جهان برگزار می‌شود. اصفهان، همواره یکی از میزبانان مهم رویدادهای تدکس در ایران بوده است که با دریافت مجوز به‌نام تدکس اصفهان، قصد برگزاری رویدادهای بیشتر و منظم‌تری در سطح استان دارد.

تاکنون ۲۰ سخنران در رویدادهای متنوع تدکس اصفهان حضور یافته‌اند و ایده‌ها و تجربیات خود را با شرکت‌کننده‌ها در میان گذاشته‌اند. ویدئوی تمامی سخنرانی‌های قبل تدکس اصفهان در کانال آپارات این رویداد قابل مشاهده است. سخنرانان رویدادهای تدکس افرادی هستند که ایده‌ای ناب یا تجربه‌ای با ارزشِ اشتراک داشته‌اند. آن‌ها در صنایع گوناگون فعالیت کرده‌اند و با هدف ارائه‌ی نکاتی کاربردی به شرکت‌کننده‌ها، روی سن تدکس حضور یافته‌اند.

باتوجه‌به توضیح بالا، هر فردی که ایده‌ای ناب یا تجربه‌ای جذاب داشته باشد، می‌تواند برای رویداد تدکس اصفهان ثبت‌نام کند. به‌علاوه اگر فردی را مناسب سخنرانی در این رویداد می‌دانید، می‌توانید با مراجعه به لینک منبع، او را به برگزارکننده‌ها پیشنهاد دهید. به‌علاوه در همان لینک نیز می‌توانید برای رویداد آتی پیش‌ثبت‌نام رایگان انجام دهید. زومیت به‌عنوان حامی رسانه‌ای تدکس اصفهان، اطلاع‌رسانی و تهیه‌ی گزارش از آن را بر عهده دارد که نمونه‌ای از آن را می‌توانید در گزارش رویداد قصه‌های ناگفته، مطالعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدکس اصفهان؛ فرصتی برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجربیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..