تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز جنسی پرستار به زن ۳۲۰ کیلویی + عکس

زن سنگین وزن که برای فرار از کابوس هولناک تجاوز به خوردن بیش از حد رو آورده بود، در مسیر کاهش وزن قرار گرفت.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از رکنا: زن سنگین وزن که برای فرار از کابوس هولناک تجاوز به خوردن بیش از حد رو آورده بود، در مسیر کاهش وزن قرار گرفت. تجاوز جنسی پرستار به زن ۳۲۰ کیلویی + عکس


روند درمان این زن پس از انتشار خبر زندگی پررنج او در سایت‌ها و روزنامه‌های بین المللی با حمایت مردم در یکی از کلینیک‌های آمریکا درمان خود را آغاز کرد. اشلی برچر که در سن ۶ سالگی در تگزاس از سوی پرستار خانگی خود آزار و اذیت جنسی شده بود، بیش از ۲۰ سال است که خاطرات آن لحظات شوم را به یاد می‌آورد و برای اینکه بتواند بار روانی این تعرض را تحمل کند، هر لحظه و ثانیه اش را به خوردن می‌گذراند و حالا پس از ازدواج و تولد فرزندش با ۳۲۰ کیلوگرم وزن با مشکلات زیادی روبرو است. این زن آمریکایی که به نوعی اعتیاد گرفتار شده است حتی برای کوچکترین کار‌های روزانه اش به پسر ۵ ساله اش متکی است و تنها کاری که می‌تواند انجام دهد یک حمام ۵ دقیقه‌ای است. البته در این شرایط نیز با بی تعادلی و ایجاد شکستگی در استخوان هایش درد زیادی را تحمل می‌کند. وی در گفت و گویی ویدئویی در حالی که اشک می‌ریخت، با چشمانی اشک بار گفت: «در این سال‌ها فقط می‌توانم از تخت تا حمام بروم. اعتیاد به خوردن تبعات بسیار بدی برایم داشته و هر روز با درد مبارزه می‌کنم. در سال‌های اخیر وضعیت اعتیادم بدتر شده است و برای همه این مشکلات مادر معتاد را مسوول میدانم که با بی مسوولیتی مرا به پرستار شیطان صفتی سپرده بود.» اشلی ادامه داد: «پس از آن واقعه شرم آور به عنوان خواهر بزرگتر برای مراقبت از خواهر و برادرم نقش مادر را برای آن‌ها ایفا می‌کردم.»


با وجود سپردن حضانت اشلی به پدرش در سن هشت سالگی، عادت غذا خوردن او تغییر نکرد و این معضل پس از ازدواج و بارداری نیز روند افزایش وزن وی صعودی بوده و اگر روند افزایش وزنش ادامه پیدا می‌کرد به طور کامل بی حرکت می‌شد و نیاز به مراقبت شبانه روزی داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز جنسی پرستار به زن ۳۲۰ کیلویی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..