تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش فرانسه به موضوع دخالت پاریس در بحران سیاسی الجزایر

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک؛  زاویه درینکورXavier Driencourt سفیر فرانسه در الجزایر پس از دیدار با عبدالقادر بن صلاح, رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور و تسلیم اعتبار نامه اش به او, با رد شایعاتی که در رسانه ها و در کوچه و بازار در خصوص تمایل فرانسه به مداخله در امور الجزایر انتشار می یابد, اعلام کرد پاریس همچون کشورهای دیگر اروپایی با احترام به مقررات تحولات الجزایر را بدون قضاوت و بدون تمایل به مداخله در امور این کشور, پیگیری می کند.

وی با اشاره به روابط دو کشور و ابراز امیدواری برای توسعه روابط دوجانبه در همه زمینه ها و با اشاره به ماهیت مسالمت آمیز جنبش اعتراضی مردمی که خواهان تغییر نظام سیاسی هستند گفت:« مردم فرانسه تحت تاثیر, بلوغ سیاسی مردم بزرگ الجزایر قرار گرفته اند».

این درحالی است که رئیس ستاد مشترک ارتش الجزایر 10 آوریل در بیانیه وزارت دفاع این کشور گفته بود «طرفهای خارجی» که دارای پیشینه تاریخی با الجزایر هستند تلاش می کنند این کشور را «بی ثبات» کنند و بذر اختلاف بین فرزندان این ملت بپاشند.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش فرانسه به موضوع دخالت پاریس در بحران سیاسی الجزایر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..