تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد رحمتی تمدید می‌شود؟


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: تیم فوتبال استقلال در حالی لیگ هجدهم را به پایان رساند که عملکرد آن‌ها در فاز دفاعی قابل تحسین بود و توانستند با ۱۳ گل خورده در ۳۰ بازی به کار خود خاتمه دهند.

قرارداد رحمتی تمدید می‌شود؟
استقلالی‌ها در این فصل از ۲ دروازه‌بان استفاده کردند که سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی بودند. رحمتی در این فصل ۱۷ بار درون دروازه آبی پوشان قرار گرفت که حاصل این ۱۷ بازی ۱۲ کلین شیت بود. کلاً ۶ بار دروازه رحمتی در این فصل باز شد که هیچیک از این ۶ گل در بازی‌های خانگی نبود.

دروازه رحمتی در ورزشگاه آزادی تنها یک بار باز شد که آن هم مقابل پرسپولیس در هفته بیست و سوم بود که در آن بازی هم پرسپولیس میزبان و استقلال میهمان بود.

دروازه رحمتی تنها در یک بازی بیشتر از دو بار باز شد که آن هم به هفته دوم مسابقات و دیدار با تیم ذوب آهن در اصفهان باز می‌گردد. آن بازی با نتیجه ۲-۲ مساوی به پایان رسید.

آبی پوشان در این فصل کلاً ۵ بار بازنده از میدان خارج شدند که سه شکست آن‌ها با حضور رحمتی بود. شکست مقابل پارس جنوبی در جم، شکست مقابل پرسپولیس در تهران و شکست مقابل تراکتورسازی در تبریز. در هیچیک از این بازی‌ها که آبی پوشان شکست خوردند دروازه رحمتی بیشتر از یک بار باز نشد و این شکست‌ها با نتیجه یک بر صفر حاصل شد.

رحمتی با ۱۷ بازی و ۱۵۳۰ دقیقه حضور در میدان از بازیکنان پرکار این فصل استقلال بود. او به ازای هر ۲۵۵ دقیقه یکبار دروازه‌اش باز شد تا با این آمار بهترین عملکرد را در بین دروازه‌بان‌های این فصل داشته باشد.

هفته بیست و سوم و دربی بزرگ تهران آخرین حضور رحمتی در درون دروازه آبی‌ها بود. شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس و اتفاقات و حاشیه‌هایی که برای زدن پنالتی فرشید اسماعیلی و از دست رفتن این پنالتی به وقوع پیوست باعث شد تا رحمتی از آن تاریخ دیگر برای استقلال به میدان نرود.

این اتفاقات باعث شد تا میزان زیادی از محبوبیت کاپیتان استقلال کاسته شده و حتی بسیاری از هواداران مخالف تمدید قرارداد با این بازیکن کهنه کار باشند. رحمتی یکی از چند بازیکن استقلال است که قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد و باید دید مدیران باشگاه برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با این بازیکن دارند یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد رحمتی تمدید می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..