تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزایده عمومی انجام سرمایه گذاری به منظور اجرای عملیات اکتشاف در محدوده معدنی کهدلان واقع در استان آذریایجان شرقی

شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران در نظر دارد انجام سرمایه گذاری به منظور اجرای عملیات اکتشاف در محدوده معدنی کهدلان واقع در استان آذریایجان شرقی را به مزایده عمومی بگذارد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از معدن نیوز: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد انجام سرمایه گذاری به منظور اجرای عملیات اکتشاف در محدوده معدنی کهدلان واقع در استان آذریایجان شرقی با امکان ادامه فعالیت و سرمایه گذاری در مراحل تجهیز و بهره برداری را از طریق مزایده عمومی با تضمین شرکت در مزایده به مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (یک میلیارد و پانصد میلیون) ریال (واریز نقدی یا ضمانتنامه بانکی) اجرا نماید.

بدینوسیله از علاقمندان دعوت بعمل می‌آید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه اسناد مزایده از تاریخ ۳۱/۰۲/۹۸ و حداکثر تا ساعت ۱۶ مورخ ۲۲/۰۳/۹۸ با در دست داشتن معرفی نامه و اصل فیش واریزی به مبلغ پانصد هزار ریال به حساب شماره ۰۱۰۵۷۹۹۳۵۹۰۰۵ نزد بانک ملی شعبه ایثار تهران (کد ۱۷۹) بنام این شرکت به آدرس: تهران بالاتر از میدان ولیعصر روبروی سینما استقلال شماره ۱۷۱۳-برج جنوبی-طبقه نهم -امور حقوقی و قرارداد‌ها مراجعه نمایند. ضمناً مهلت ارائه پیشنهادات حداکثر تا ساعت ۱۷ روز شنبه ۰۱/۰۴/۹۸ تعیین می-گردد.

مزایده عمومی انجام سرمایه گذاری به منظور اجرای عملیات اکتشاف در محدوده معدنی کهدلان واقع در استان آذریایجان شرقی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزایده عمومی انجام سرمایه گذاری به منظور اجرای عملیات اکتشاف در محدوده معدنی کهدلان واقع در استان آذریایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..