تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیست بازیکنان استقلال برای دیدار با العین مشخص شد

تیم فوتبال استقلال عصر روز شنبه تهران را به مقصد کشور امارات ترک می‌کند.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: با تصمیم فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال با ۱۹ بازیکن و یک بازیکن مصدوم به کشور امارات سفر می‌کند. سید مهدی رحمتی، سید حسین حسینی، مهدی نوراللهی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، وریا غفوری، فرشاد محمدی مهر، آرمین سهرابیان، میثم تیموری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، پاتوسی، مرتضی تبریزی، محسن کریمی، روح الله باقری، گادوین منشا، ایسما و مهدی قائدی بازیکنانی هستند که به اردوی استقلال دعوت شدند و در این میان حضور ایسما از نکات جالب توجه است.

لیست بازیکنان استقلال برای دیدار با العین مشخص شد
این بازیکن به دلیل مصدومیت تا ۶ هفته از میادین دور است، اما مجیدی تصمیم گرفته تا او را در این سفر همراه داشته باشد.

در این سفر صیادمنش و فرشید باقری استقلال را همراهی نمی‌کنند تا غیبت این دو بازیکن قطعی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیست بازیکنان استقلال برای دیدار با العین مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..