تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون سیاسی بسیج اساتید تهران:سرکردگان تجمع اخیر دانشگاه تهران نفوذی هستند

روح‌الله سلگی با اشاره به تجمع تعدادی از افراد در دانشگاه تهران گفت: برای آسیب‌شناسی بهتر اتفاقات دانشگاه تهران باید دانست، سیاستی که با عنوان به‌هم‌ریختگی فرهنگی از سال‌های بعد از انقلاب در کشور دنبال می‌شده به دنبال تهی کردن از درون نخبگان از مبانی دینی است؛ این سیاست می‌خواهد جوان دانشگاهی را از باورهای دینی دور کند که در ادبیات رسمی آنها هم اذعان شده است، فوکویاما تئوریسین معروف لیبرال، صراحتاً اعلام می‌کند که مفهوم شهادت‌طلبی و عاشورا را باید از جوان ایرانی دور کنند، چرا که این مفاهیم موضوعات خطرناکی هستند و در آینده دامنگیر غرب خواهد شد.

وی افزود: در راستای اینکه جوان ایرانی را تهی کنند، هر روز به بهانه‌های مختلف موضوعی را مطرح می‌کنند، یک روز به بهانه مسئله حجاب و روزهای دیگر با موضوعات دیگری سعی دارند هویتی در تقابل با دین ایجاد کنند و این یک سیاست پیچیده و مرموز است که در دانشگاه‌های ما دنبال می‌شود.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: دستگاه‌های امنیتی در این باره باید وظیفه خود را اجرا کنند و در شناسایی عوامل اصلی و کلیدی این پروژه اهتمام ویژه‌ای به خرج دهند که تعداد آن‌ها نیز اندک است.

سلگی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی فرهنگ نیز رسالت‌هایی در دانشگاه‌ها دارند ازجمله اینکه باید برای غنی کردن دانشجویان از حیث نظری تلاش کنند؛ سعی کنند تا دانشجویان تحت تأثیر فضاهای غیرواقعی و غیربومی که نه نسبتی با ایران و نه نسبتی با اسلام دارد، قرار نگیرند؛ این جریانات خارجی در حال القا خواسته‌های خود هستند در مقابل دستگاه‌های فرهنگی هم باید رسالت خود را درقبال دانشجویان به موقع انجام دهند تا اینکه این خلأ نظری باعث نشود توری پهن کنند و صیدی انجام شود یا در خلأ نظری دانشگاه‌های ما، دشمنان به پختگی برسند؛ اما این جریان خیلی پررنگ نیست، با این‌حال ما باید مراقب باشیم.

وی اشاره کرد: در مقابل این جریان اندک تجمع‌کنندگان، تجمع اساتید و دانشجویان بسیجی و انقلابی را در دانشگاه تهران شاهد بودیم که شمار معترضان بسیار کم بود اما اساتید و دانشجویان انقلابی تعداد قابل توجهی بودند.

این استاد علوم سیاسی در تحلیل اینکه بعضی از جریانات مارکسیست در دانشگاه تهران به‌وجود آورنده مشکلات است، اذعان کرد: جریانات مارکسیستی هیچ نسبتی با بدنه دانشگاه‌های ما ندارند؛ در دهه 50 هم تلاش‌هایی شد تا فضای دانشگاه‌های ما را به سمت این جریان‌های پوچ و ضد دین ببرند اما به نتیجه نرسیدند، چون خاستگاه دانشگاه، ملت، نخبگان و مشخصه‌های نخبه ایرانی-اسلامی مارکسیستی نیست و در نهایت به شکست می‌انجامد اما دلیل نمی‌شود که ما از وظایف خود برای مقابله با جریانات انحرافی کوتاهی کنیم.

سلگی تأکید کرد: سرکردگان تجمع‌کننده از لحاظ احساسی شعار عدالت‌خواهی و حمایت از طبقه کارگری می‌دهند اما در حقیقت خود این افراد جزء طبقه بورژووا بوده و از طبقه مرفهین بی‌درد جامعه هستند که برای دانشجویان شهرستانی یا طبقه ضعیف جامعه توری پهن می‌کنند؛ این افراد با فریب دانشجویان درصدد ایجاد عقبه‌ای برای خود هستند.

وی اعلام کرد: عموم سرکردگان این جریان نفوذی بوده و از طبقه سرمایه‌دار هستند که هیچ نسبتی با عدالت‌خواهی ندارند.؛ در حقیقت جریان معاندی هستند که با لطایف‌الحیل چهره خود را عوض می‌کنند؛ یک روز در قالب جنبش سبز، یک روز با پرچم مارکسیست، یک روز با عَلم مخالفت با حجاب ولی مخرج مشترک تمام این جریان‌ها مقابله با دین مبین اسلام است که انقلاب اسلامی را نیز یکی از شاخه‌های آن می‌دانند؛ این جریان از جوان دین‌دار ایرانی می‌ترسد و هراس دارد.

معاون سیاسی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تهران بزرگ در پایان سخنان خود گفت: جریانات برهم‌زننده نظم دانشگاه‌ها در سطح کلان در اتاق‌های فکر غربی در حال طرح‌ریزی هستند و نسخه‌های آنها در کشور اجرا می‌شود و فراتر از آن است که چند جوان جمع شوند و شعارهایی بدهند.

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون سیاسی بسیج اساتید تهران:سرکردگان تجمع اخیر دانشگاه تهران نفوذی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..