تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده ولی‌فقیه: خانواده‌ها باید حداقل 3 فرزند داشته باشند/ ضرورت افزایش 50 درصدی نرخ باروری در استان مرکزی

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: نرخ باروری استان مرکزی باید 50 درصد رشد یابد.

آفتاب‌‌نیوز :

آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي در نماز عبادي سياسي جمعه اراك با اشاره به عظمت و فضايل ماه مبارك رمضان، گفت: ماه مبارك رمضان ماه صیام قلب‌هاست كه در كنار روزه ظاهري صدها فضايل معنوي به همراه دارد و حفظ حرمت اين ماه واجب است. 

وي با تاكيد بر اينكه تظاهر به روزه‌خواهي حرام و از روزه‌خواري بدتر است، افزود: ماه رمضان فرصتي است كه پرونده اعمال خود را پاك كنيم. جايگاه دعا در اين ماه شريف ويژه است، دعا اسلحه مومن است و بايد در تمام ايام و لحظات ماه رمضان نهايت بهره را از این ماه برد. 

امام جمعه اراك با اشاره به ١٥ ماه مبارك سالروز ولادت كريم اهل بيت امام حسن(ع) بر كمك به محرومان، نيازمندان، آسيب ديدگان همچون سيل‌زدگان در ماه رمضان تاكيد كرد. 

وي به ديدار كارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت: مقام معظم رهبری بر تقوا، هوشیاری و مقاومت در برابر انحرافات و توجه به ظرفیت‌ها و امکانات داخلی کشور و مسائل اقتصادی تاکید داشتند. ایران به نفت به عنوان یک ظرفیت اقتصادی وابسته شده است و باید این رویه اصلاح شود چراکه این وابستگی‌ها بواسطه تحریم‌ها مشکل‌آفرین می‌شود، هرچند که تحریم‌ها و فشار باعث می‌شود در داخل کشور فعل خواستن و توانستن را صرف کنیم و روی پای خود بایستیم.

دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه وضعیت صادرات غیرنفتی در کشور مناسب است، بیان کرد: ارز ناشی از صادرات غیرنفتی باید به کشور بازگردد، ارز ما، ناموس ماست و باید به پیکره کشور تزریق شود در غیراین صورت این بدن دچار ضعف می‌شود.

وی با تاکید بر کنترل و تنظیم وضعیت بازار تصریح کرد: نباید اجازه داد که وضعیت بازار لجام گسیخته شود، باید کالاهای اساسی به بازار عرضه و در اختیار مردم قرار گیرد، از طرفی مردم نیز باید قناعت کنند، متاسفانه ایران در مصرف شکر، روغن و حتی آب جزو جوامع پرمصرف است و باید این رویه غلط اصلاح شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: از دولت، مجلس شورای اسلامی، قوه‌قضاییه و مردم می‌خواهم بازار را کنترل کنند، شرایط را تحت نظارت داشته باشند، هرج و مرج و سو‌ءاستفاده قابل قبول نیست. باید در شرایط کنونی حامی و پشتیبان یکدیگر باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جنگ نمی‌شود و ما اهل جنگ نیستیم، گفت: به گفته ترامپ امریکا طی جنگ در منطقه 6 هزار میلیارد دلار هزینه کرده و چیزی به دست نیاورده است، ترامپ باید احمق باشد که مجدد این تجربه بی نتیجه را تکرار کند.

دری‌نجف‌‌آبادی تاکید کرد: جنگ دشمن، جنگ روانی است، طبق منویات رهبر معظم انقلاب اگر جنگی صورت گیرد، جنگ اراده‌ها خواهد بود و ایران در اراده به مراتب قوی‌تر است و در برابر زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستد، اگر ایران نتواند نفت بفروشد، قطعا دیگر کشورهای منطقه هم نمی‌توانند نفت بفروشند. خلیج فارس تحت مدیریت ایران است و با دست جوانان، مدیران و کارآفرینان، دشمن را مغلوب خواهیم کرد.

وی با اشاره به 30 اردیبهشت روز جمعیت بیان کرد: امید است وضعیت جمعیتی استان مرکزی دچار تحول و به سمت افزایش 50 درصدی نرخ باروری، نرخ زاد و ولد و کاهش نرخ طلاق حرکت کند، سن ازدواج بالا رفته است و باید امر ازدواج تسهیل شود که این امر قطعا افزایش زاد و ولد را به دنبال خواهد داشت و خانواده‌ها باید تعداد فرزندان خود را حداقل به 3 فرزند برسانند.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده ولی‌فقیه: خانواده‌ها باید حداقل 3 فرزند داشته باشند/ ضرورت افزایش 50 درصدی نرخ باروری در استان مرکزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..