تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استرلینگ راز موفقیت منچسترسیتی با گواردیولا را فاش کرد

ستاره منچسترسیتی راز موفقیت گواردیولا در این تیم را فاش کرد و عنوان کرد این مربی اسپانیایی ذهنیت بازیکنان را تغییر داده است.

آفتاب‌‌نیوز :

منچسترسیتی به اولین تیم از سال ۲۰۰۹ تبدیل شد که توانست دو بار پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد. این تیم که جام اتحادیه را نیز چند ماه پیش کسب کرده است باید فردا شنبه در فینال جام حذفی برابر واتفورد قرار گیرد.

به گزارش دیلی میل، رحیم استرلینگ، هافبک منچسترسیتی درباره راز موفقیت‌های سیتی با پپ گواردیولا گفت: من فکر می‌کنم او توانست به خوبی ذهنیت بازیکنان را در سیتی تغییر دهد. نمی‌خواهم خیلی وارد جزئیات شوم ولی او جریمه‌هایی را در نظر گرفته است برای کسانی که مثلاً با تأخیر به تمرینات برسند و مسائلی از این دست که نشان دهنده جدیت کار است و باعث می‌شود همه بازیکنان بدانند که تمام عملکردشان جدی گرفته می‌شود. حتی کسانی که برای جلسات تأخیر کنند نیز با جریمه روبه‌رو می‌شوند.

او درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر نیز گفت: تکرار قهرمانی کار بسیار سختی بود که توانستیم به آن دست یابیم. بازی با لیورپول حساس‌ترین بازی فصل ما بود و مجبور بودیم که آن بازی را ببریم و توانستیم این کار را انجام دهیم. امسال بازی‌های دشواری در لیگ داشتیم ولی حالا می‌خواهیم برای سومین بار قهرمانی در لیگ برتر را نیز به دست بیاوریم.

رحیم استرلینگ در این فصل موفق شد ۲۳ گل و ۱۷ پاس گل در این فصل ثبت کند و نقش پررنگی در قهرمانی تیمش در لیگ برتر انگلیس داشت.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استرلینگ راز موفقیت منچسترسیتی با گواردیولا را فاش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..