تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه گرگان: مذاکره درخصوص تجهیزات موشکی کشور محال است

امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه برای عبور از شرایط کنونی باید از مسیر مقاومت و ایستادگی به پیش برویم، گفت: آمریکا می‌خواهد بر روی نقاط قوت ایران همچون تجهیزات موشکی و سامانه‌های پرتاب موشک و نفوذ منطقه‌ای ایران مذاکره کند که این امر محال است.

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: آمریکا به دنبال این است که با تقویت فشارها و مشکلات اقتصادی مقدمات تسلیم شدن برخی از مسئولان ایرانی را از مقاومت و ایستادگی در برابر خود فراهم کند. 

وی افزود: آمریکا می‌خواهد مردم ایران را به اعتراضات خیابانی هدایت کند اما این راهبرد نخ نما شده آنها به شکست خواهد انجامید.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه در این شرایط نباید عقب‌نشینی کنیم و این که باید مذاکره کنیم مناسب نیست، تصریح کرد: آنها می‌خواهند ما قدرت خود در زمینه موشکی را از دست بدهیم اما به فرموده مقام معظم رهبری کدام عاقل این کار را می‌کند و دیگر خواسته‌ آن‌ها کاهش نفوذ منطقه‌ای ما است چون ما در یمن، سوریه، عراق و لبنان نفوذ داریم، آیا ما حاضریم آنها را از دست بدهیم پس مذاکره با این شرایط سم است.

نورمفیدی گفت: برای عبور از بحران اقتصادی و تحقق ایستادگی در برابر دشمن باید تولید را رونق داده و مدیریت‌ها اصلاح، بازار کسب و کار تسهیل و مدیران آگاه توانمند و کاربلد وارد میدان شوند.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد:‌ هیچ دولتی به تنهایی و بدون مردم موفق نمی‌شود. باید تولیدات داخلی را خریداری کنیم و تولیدکنندگان هم باید محصولات باکیفیت تولید کنند و در کنار آن اسراف نکنیم.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه گرگان: مذاکره درخصوص تجهیزات موشکی کشور محال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..