تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری ۲۱ تیر ۹۸ برگزار می شود

سلامت نیوز: مدیر روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، با اشاره به پایان زمان ثبت نام کاندیداهای انتخاب نظام پرستاری، نحوه برگزاری و اعلام نتایج انتخابات را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مهدی امیرجانی مروی، با اشاره به پایان فرصت قانونی ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره های نظام پرستاری کشور، بر لزوم مشارکت گسترده پرستاران در انتخاباتی که ۲۱ تیر ۹۸ برگزار می‌گردد، تاکید کرد و گفت: پس از طی مراحل ثبت نام، اسامی کاندیداها به هیئت نظارت شهرستان‌ها ارسال گردید تا از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۹۸ به مدت ۱۵ روز صلاحیت داوطلبین بررسی و اسامی به هیئت اجرایی شهرستان‌ها ارسال شود.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پرستاری خاطر نشان کرد: در تاریخ ۲۱ خرداد ماه اسامی کاندیداهای واجد شرایط اعلام و کاندیداهایی که رد صلاحیت شده اند فرصت دارند از ۲۵ خرداد به مدت ۵ روز اعتراض خود را اعلام نمایند.

وی افزود: هیئت مرکزی نظارت از تاریخ یکم تیر ماه به مدت ۷ روز، شکایات واصله را بررسی کرده و تأیید صلاحیت شدگان را طی صورت جلسه‌ای به هیئت نظارت و اجرایی شهرستان‌ها اعلام نموده تا نسبت به اعلام اسامی آنان فوریت صورت گیرد.

امیرجانی با اشاره به تاریخ شروع تبلیغات کاندیداها تصریح کرد: کاندیداها می‌توانند از تاریخ ۱۱ تیر ماه سال جاری به مدت ۶ روز تبلیغات خود را آغاز کرده و انتخابات در تاریخ ۲۱ تیر ۹۸ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: هیئت اجرایی شهرستان‌ها در تاریخ ۲۳ تیر ماه نتایج انتخابات را اعلام می‌کنند و کاندیداهایی که به نتایج انتخابات معترض هستند می‌توانند از تاریخ ۲۴ تیر ماه با ارائه مدارک و مستندات اعتراض خود را ثبت نمایند و هیئت نظارت شهرستان‌ها این اعتراضات و شکایات را در تاریخ ۲۵ تیر به همراه مستندات به هیئت مرکزی نظارت ارسال می‌کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پرستاری یادآور شد: هیئت مرکزی از تاریخ ۲۶ لغایت ۳۱ تیر ماه شکایت را بررسی و نتایج را به هیئت نظارت شهرستان‌ها اعلام می‌نماید.

وی افزود: نتایج قطعی انتخابات در تاریخ ۱ مردادماه توسط هیئت اجرایی شهرستان‌ها اعلام می‌شود و در تاریخ ۲ مرداد ماه اعتبار نامه اعضای هیئت مدیره ها امضا شده و نخستین جلسه هیئت مدیره های شهرستان‌ها، ۵ مرداد ۹۸ برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری ۲۱ تیر ۹۸ برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..