تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلیمی: آمریکا برای مذاکره ابتدا به برجام بازگردد

۸۶۴۶۷۴

۲۰۸۰ 

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه مذاکره زمانی معنا دارد که دو طرف از آن سود ببرند گفت: اگر آمریکا می‌خواهد مذاکره‌ای با ایران داشته باشد باید ابتدا به برجام بازگردد و به تعهدات خود عمل کند. امروز آمریکا به دنبال تسلیم کامل جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه مذاکره زمانی معنا دارد که دو طرف از آن سود ببرند گفت: اگر آمریکا می‌خواهد مذاکره‌ای با ایران داشته باشد باید ابتدا به برجام بازگردد و به تعهدات خود عمل کند. امروز آمریکا به دنبال تسلیم کامل جمهوری اسلامی است.

اصغر سلیمی در گفت و گویی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در رابطه با مذاکره با آمریکا بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند مذاکره معامله‌ای باید باشد که هر دو طرف از آن سود ببرند. این که یک طرف صرفاً قلدری کند و اهداف خود را پیش ببرد و طرف دیگر مجبور باشد هرچه مدنظر طرف مقابل است انجام دهد، این مذاکره منفعتی نخواهد داشت.

سلیمی: آمریکا برای مذاکره ابتدا به برجام بازگردد

وی اظهار کرد: آمریکا خود را نشان داده است. ما در خصوص برجام حدود دو سال با آمریکا مذاکره انجام دادیم و به نتیجه هم رسیدیم و به تصویب شورای امنیت نیز رسید و شش کشور قدرتمند دنیا پایین آن را امضا کردند اما آمریکا بدون هیچ دلیل موجهی صحنه مذاکره را ترک کرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: کسی که بر روی تعهدات دولت قبلی خود پایبند نیست و به راحتی صحنه مذاکره را ترک می‌کند آیا می‌شود مجدداً با آن مذاکره کرد؟ مذاکره باید با طرفی انجام شود که به قول و تعهد خود متعهد بماند. آمریکا تاکنون نشان داده که اینگونه نیست و ترامپ از تعهدات بین المللی متعددی خارج شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر آمریکا می‌خواهد که مذاکره‌ای با ایران داشته باشد باید ابتدا به برجام بازگردد و به تعهدات خود عمل کند. آنگاه این امکان وجود دارد تا مذاکره انجام شود. امروز آمریکا به دنبال تسلیم کامل جمهوری اسلامی است و قصد دارد گام به گام کشور را از هر لحاظ خلع سلاح کنند تا بتوانند ما را در دست خود بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلیمی: آمریکا برای مذاکره ابتدا به برجام بازگردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..