تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Photo Video Junk Cleaner Premium 1.0.1 – برنامه حذف تصاویر و ویدئو اضافی اندروید!

دانلود امروز 0+

تاریخ انتشار جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

1

نسخه 1.0.1

دوست داشتن 0

Photo Video Junk Cleaner v1.0.1 [Premium] – اپلیکیشن حذف تصاویر و ویدئو اضافی اندروید!
نسخه پرمیوم و کامل به ارزش 1.99 دلار تقدیم شما عزیزان

شاید یکی از مشکلاتی که در برخی از موارد کاربران دستگاه های هوشمند با آن رو به رو می شوند کمبود فضای ذخیره سازی اطلاعات باشد. گاهی علی رغم استفاده از حافظه های چندین گیگابایتی شاهد کمبود حافظه هستیم که دلایل متعددی دارد. یکی از اصلی ترین این دلایل را می توان فایل های اضافی موجود در حافظه دانست! بر خلاف تصور بسیاری از کاربران این فایل های اضافی می توانند از تصاویر و یا حتی ویدئو ها تشکیل شده باشند که توجه ویژه ای به آن ها نداریم. برای برطرف سازی چنین مشکلاتی بهترین راهکار استفاده از ابزار های بهینه ساز پاک کننده است. Photo Video Junk Cleaner Premium عنوان یک اپلیکیشن حذف تصاویر و ویدئو های اضافی اندروید می باشد که توسط GoNext App Developers توسعه و در گوگل پلی منتشر شده باشد. شاید همان طور که متوجه شده باشید، اصلی ترین ویژگی این نرم افزار حذف مدیا های اضافی است ؛ به صورتی که برنامه تمامی حافظه را اسکن کرده و هر گونه تصویر و یا ویدئو اضافی را به سرعت شناسایی می کند. این فایل ها می توانند تصاویر تکراری، کم حجم و یا به جا مانده از اپ های حذف شده باشند که بخش عظیمی از حافظه را اشغال نموده اند. چهار گزینه در اختیار کاربران قرار دارد که به وسیله آن های می توانید فایل های اضافی اینستاگرام، فیس بوک، واتس اپ و یا گالری را جست و جو کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Photo Video Junk Cleaner اندروید :

شناسایی سریع و هوشمندانه تصاویر و ویدئو های اضافی موجود در حافظه شناسایی هر گونه تصویر و یا ویدئو تکراری، دارای کیفیت پایین  ویا به جا مانده از برنامه ها گزینه ای برای اسکن فایل اضافی اپلیکیشن های واتس اپ، اینستاگرام، فیس بوک و گالری به صورت جداگانه قرار گرفتن فایل های حذف شده در سطل زبانه برای بازیابی در صورت نیاز محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Photo Video Junk Cleaner با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی کاربردی توانسته است با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری اش امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از وبسایت پر طرفدار فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند .

تغییرات نسخه v1.0.1 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .

Photo Video Junk Cleaner Premium




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Photo Video Junk Cleaner Premium 1.0.1 – برنامه حذف تصاویر و ویدئو اضافی اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..