تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود سریال سال های دور از خانه

دانلود سریال سال های دور از خانه با کیفیت عالی

قسمت 5 اضافه شد

دانلود سریال سال های دور از خانه

فرمت:MP4

کیفیت: WEBRip

مدت زمان: 60 دقیقه

محصول کشور: ایران

سال ساخت: 1397

کارگردان: مجید صالحی

بازیگران سریال سال های دور از خانه: احمد مهرانفر، هادی کاظمی، آزیتا حاجیان، احسان کریمی، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، مهرناز بیات، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، خسرو احمدی

خلاصه داستان سریال سال های دور از خانه: سریال کمدی نمایش خانگی سالهای_دور_از_خانه به عنوان اولین اسپین‌آف ایرانی، 1512 روز بعد از اتفاق عجیبی که برای خنجری در شاهگوش رخ داد، شروع می‌‎شود؛ دقیقا از جایی که پس از طرح جمع‌آوری سگ‌ها و انتقال آن‌ها به کلانتری 100 ملت، خنجری سگ‌ِ الیزابت را فراری می‌دهد اما تا 1512 روز بعد، خبری از دختر نمی‌شود! او هم مجبور است در تمام این مدت به عنوان سرباز فراری، داخل پارک بخوابد تا شاید بخت و اقبال دوباره به او رو کند!

لینک های دانلود سریال سال های دور از خانه
دانلود سریال سال های دور از خانه قسمت 5 پنجم دانلود سریال سال های دور از خانه قسمت 5 پنجم

رمز فایل: VXHQBZNELRTMDFAP

دانلود سریال سال های دور از خانه قسمت 4 چهارم دانلود سریال سال های دور از خانه قسمت 4 چهارم

رمز فایل: KRFSCMWGLTGPVNJZD

دانلود سریال سال های دور از خانه قسمت 3 سوم دانلود سریال سال های دور از خانه قسمت 3 سوم

رمز فایل: VKWRNZTJPTBYXMDPLF

دانلود سریال سال های دور از خانه قسمت 2 دوم دانلود سریال سال های دور از خانه قسمت 2 دوم

رمز فایل: FMGUTJPNWCZRPYVQDS

دانلود تریلر

دانلود سریال سال های دور از خانه قسمت 1 اول دانلود سریال سال های دور از خانه قسمت 1 اول
رمز فایل:JHTAYQTPXECFTGPLWBSR

✅ به دستور کمیته مصادیق مجرمانه تمامی لینک های دانلود رایگان از سطح اینترنت حذف شده اند

✅ حجم مصرفی برای دانلود این فیلم نیم بها میباشد به عنوان مثال اگر 2 گیگ دانلود نمایید 1 گیگ از حجم شما کثر خواهد شد

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

✅ در صورتی که این فیلم را از سایت های غیر رسمی دانلود و مشاهده نموده اید کافیست برای رفع دین یکی از نسخه های دانلودی رسمی این فیلم را خریداری نمایید.

?چنانچه نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. شماره پشتیبانی (ساعات اداری): 02177729557 , پشتیبانی تلگرام: @Shop_Upera_Bot

درباره سریال سال های دور از خانه

«سال‌های دور از خانه» در ادامه مجموعه «شاهگوش» ساخته می‌شود و به روایت بخش‌هایی از زندگی "خنجری" و "زهره" اختصاص دارد. احمد مهرانفر و هادی کاظمی بازیگران نقش "خنجری" و "زهره" و آزیتا حاجیان، احسان کریمی، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، مهرناز بیات، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، محمدرضا عقدایی، علی نظری، یداله شادمانی، خسرو احمدی، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، مهدی صباغی، سیاوش چراغی‌پور و مسعود روشن‌پژوه دیگر بازیگران اصلی این سریال کمدی هستند. اسپین‌آف یا سریال جانبی در صنعت فیلم و سریال‌سازی به اثری گفته می‌شود که برگرفته از یک فیلم یا سریال دیگر باشد. اسپین‌آف جزئیات بیشتر از یک اثر مانند موضوعات، تمرکز بر کاراکترها، داستان‌های پیش و پس از داستان اصلی را روایت کند. «سال‌های دور از خانه» نخستین اسپین‌آف‌ ایرانی است و بر دو شخصیت خنجری و زهره که در «شاهگوش» حضور داشتند، تمرکز دارد. این سریال، ماجراهای آن دو را پس از پایان سربازی در کلانتری110 ملت روایت می‌کند. عوامل تولید سریال «سال‌های دور از خانه» عبارتند از: کارگردان: مجید صالحی، تهیه‌کننده: محمدحسین قاسمی، نویسندگان: احمد مهرانفر و امیرحسین قاسمی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: روزبه سجادی حسینی، مشاور کارگردان: محمد فاضلی، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، تدوین: سیامک مهماندوست، موسیقی: امیر توسلی، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: جهانگیر میرزاجانی، طراح چهره‌پردازی: عظیم فرآیین، صدابرداران: عباس رستگارپور و امید عاشوری، صداگذار: علیرضا غفاری‌نژاد، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ارشا اقدسی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، مدیر تدارکات: مهدی عباسی پور، کارگردان فیلم پشت صحنه: حامد صفایی، عکاس: علیرضا خطیبی، مدیر روابط عمومی: سیدمحمدصادق لواسانی، مدیر تبلیغات: حامد بارئی طبری.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود سریال سال های دور از خانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..