تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرآن نجات بخش انسان از همه مشکلات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه به نقش سازنده قرآن در جامعه اشاره کرد و گفت: قرآن نجات بخش امت اسلامی از همه مشکلات و نفاق بین مردم است، اگر یک نفر اموال و رفتار خود را قرآنی بکند تمام گناهان او بخشوده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در دومین محفل انس با قرآن کریم سپاه  مراغه قرآن را کتاب هدایت و رحمت برای مومنان و مسلمین معرفی کرد و افزود: اگر قرآن مایه هدایت است ماه مبارک رمضان هم برای همه درد ها درمان است.

  وی رمضان را بهار دل ها و روح دانست و گفت: قرآن به عنوان کتاب و معجره الهی، التیام بخش دردها و هدایت گر جامعه از گمراهی ها و انحراف ها به سوی راه راست و روشن است.

حجت الاسلام طالعی  ادامه داد: اگر آموزه های قرآن را درجامعه به قوانین تبدیل کنیم و آن ها را  در برنامه یومیه خود، در معاملات و قراردادهای خود اجرا کنیم، دیگر نیازی به دادگاه و زندان و قاضی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد:  اگر در جامعه قوانین  قرآنی حاکم باشد فتنه ها یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد زیرا این کتاب آسمانی هدایتگر و روشن کننده مسیر ها برای هدایت بشر است.

حجت الاسلام طالعی قران را شفا بخش دانست و گفت:  تنها لباسی که  برای بشر سعادت می بخشد فقط قرآن است قرآن نازل شده تا انسان زمینی را به انسانی آسمانی و ملکوتی تبدیل کند چراکه قرآن کتاب زندگی بوده و برای هدایت بشرآمده  است.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مراغه در بخش دیگر سخنان خود حضرت خدیجه(س) را از بانوان نمونه و اسوه زنان مسلمان  و ام المومنین قلمداد کرد و گفت: استقامت و  بردباری  حضرت خدیجه (س) الگوی مناسب برای زنان مومنه  و مسلمان است.

وی افزود: ایشان در سخت ترین شرایط زمانی، یار و غمخوار پیامبر(ص) بود و تمام اموالش را در راه تبلیغ و ترویج  دین مبین  اسلام در اختیار پیامبر اسلام  گذاشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرآن نجات بخش انسان از همه مشکلات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..