تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله موشکی اسرائیل به خاک سوریه/ فعال شدن پدافند هوایی ارتش سوریه

گزارش ها حاکی از آن است که اسرائیل در ادامه تجاوزات خود به خاک سوریه، حملاتی را علیه این کشور راه اندازی کرده است که با واکنش پدافند هوایی ارتش سوریه مواجه شد.

به گزارش تابناک، خبرگزاری سانا از انجام حمله موشکی به دمشق خبر داد و اعلام کرد، پدافند هوایی سوریه این حمله هوایی را دفع کرده است.

خبرگزاری سانا از شنیده شدن صدای انفجار در اطراف دمشق خبر داد.‎

خبرنگار المیادین گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه اهداف متخاصم در آسمان حومه جنوبی دمشق و در آسمان قنیطره را هدف قرار داده است.

تاکنون جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی گاه و بیگاه با هدف حمایت از گروه‌های تروریستی، اهدافی را در خاک سوریه هدف حملات هوایی قرار می‌دهد و ارتش سوریه بارها موشک‌های شلیک شده از سوی این رژیم را ساقط کرده است.

خبر تکمیل می شود...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله موشکی اسرائیل به خاک سوریه/ فعال شدن پدافند هوایی ارتش سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..