تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ دردناک دو کودک روستایی

این حادثه ساعت 8 شب پنجشنبه در روستای بنه رحیمه در بخش شاوو شهرستان شوش رخ داد.عباس پورعاطف - بخشدار شاوور شوش- در این باره گفت: مادر این کودکان که بر سر قبر همسر خود در آرامستان رفته بود، بعد از مراجعه به خانه با جسد بی‌جان 2 فرزند خود مواجه شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد 2 کودک یازده و هشت ساله به دلیل برق گرفتگی جان خود را از دست دادند. این کودکان که در خانه تنها بودند، به دلیل اتصال برق پمپ مکش آب، دچار برق گرفتگی شدند و جان خود را از دست دادند.بخشدار شاوور شوش افزود: این روستا طی یک ماه گذشته با مشکل افت فشار آب مواجه شده و قطعی آب در چند ساعت از روز مردم را وادار به استفاده از پمپ‌های مکش آب کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

0 0




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ دردناک دو کودک روستایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..