تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیزات پزشکی در ایران بازاری به ارزش 2.5 میلیارد دلار دارد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سید حسین صفوی درباره برگزاری نمایشگاه ایران هلث و تأثیر این نمایشگاه در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی اظهار کرد: به طور کلی بازار تجهیزات و ملزومات پزشکی در کشور 2 و نیم میلیارد دلار به خود اختصاص داده که 35 درصد ارزش دلاری آن مربوط به محصولات تولید داخل و 65 درصد مابقی مربوط به واردات است بنابراین توجه به موضوع حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: 60 درصد محصولات و ملزومات مورد نیاز را به لحاظ عددی تولیدات داخل تـأمین می‌کند و 40 درصد، مربوط به تجهیزات و ملزومات خارجی در حوزه های مختلف دندانپزشکی، آزمایشگاهی است.

مدیرکل تجهیزات وملزومات پزشکی با بیان اینکه مواد اولیه تجهیزات و ملزومات پزشکی تولید داخل از طریق ارز رسمی و دولتی حمایت می‌شود، گفت: برخی از اقلام مصرفی نیز که در حوزه ملزومات تولید داخل مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز تعرفه آنها مشترک با سایر ملزومات غیر پزشکی است و با ارز نیمایی تهیه می‌شود.

صفوی افزود: برگزاری نمایشگاه ایران هلث می‌تواند نتایج بسیار موثری را در حوزه واردات و ارتقای تولیدات و تجهیزات پزشکی و ملزومات آن در کشور داشته باشد.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی (ایران هلث) 19 تا 22 خرداد در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران با شعار نمایشی بی‌نظیر برای ارتقای سلامت جامعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیزات پزشکی در ایران بازاری به ارزش 2.5 میلیارد دلار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..