تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه سمیفردو نسکافه ای با تکه های شکلات

آموزش طرز تهیه سمیفردو نسکافه ای با تکه های شکلات . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.

مواد لازم:

سمیفردو نسکافه ای با تکه های شکلات
1 قاشق چایخوری نسکافه
1 قاشق غذاخوری لیکور نسکافه(اختیاری)
4 تخم مرغ بزرگ
100 گرم شکر
300 گرم خامه قنادی
100 گرم شکلات تلخ خرد شده یا رنده شده –

طرز تهیه

داخل قالب 21 در 12 سانتیمتری، سلفون بکشین، ارتفاعشم حدود 10 سانتیمتر باشه.زرده ها، نسکافه، شکر و لیکور(مقداری نسکافه رو در کمی آب ولرم حل کنین هم میشه) رو خوب با دور تند همزن بزنین، تا خامه ای و سبک شه، در کاسه ای دیگه، خامه رو بزنین تا فرم بگیره، بعد در یک کاسه دیگه هم سفیده هارو با همزن که سرشو شستین و خشک کردین بزنین تا فرم بگیره و از کاسه نریزه.بعد خامه، سفیده و شکلات رنده شده رو به مخلوط زرده اضافه کنید و با لیسک زیرو رو کنین.مخلوط رو داخل قالب بریزین، روشو با سلفون بپوشونین و بزارین فریزر.
طرز تهیه سمیفردو نسکافه ای با تکه های شکلات




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه سمیفردو نسکافه ای با تکه های شکلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..