تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات امروز دشمن بلوف، فضاسازی و جو‌سازی است/ملت ایران هراسی از دشمن ندارد

ساعت: 14:50 منتشر شده در مورخ: 1398/02/27 شناسه خبر: 1486763

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اقدامات امروز دشمن به ویژه آمریکای مستکبر بیشتر بلوف، فضاسازی و جو‌سازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری،اظهار داشت: مردم از سوی مقام معظم رهبری به رعایت تقوا دعوت شدند و از دیدگاه ایشان آنهایی که راس امور قرار می ‌گیرند حتما باید تقوای الهی را پیشه کنند.

وی با بیان اینکه دشمنی‌ های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار از ۴۰ سال گذشته بر نظام اسلامی همواره وجود داشته است، ادامه داد: دشمنان در این دوران هر چه در توان داشتند علیه نظام اسلامی به کارگیری کردند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه توطئه های آمریکا همچنان علیه نظام اسلامی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: همانطور که رئیس جمهور سابق آمریکا همواره ایران را تهیدد می کرد و گزینه جنگ روی میز و زیرمیز را مطرح می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان داشت: اما رئیس جمهور حال حاضر آمریکا  بدون لفافه و صریح دشمنی خود را با ملت ایران بیان می‌ کند.

آیت‌الله خاتمی پول و منابع مالی را برای رئیس جمهور جدید آمریکا مهم دانست و افزود: آوردن ناو به  منطقه خلیج فارس برای خالی کردن دل ملت ایران است و گرنه هیچ اشتباهی نمی توانند مرتکب شوند.

وی با اشاره به ادامه توطئه های علیه نظام اسلامی،گفت: ملت ایران هراسی از دشمنان نداشته و همواره در صحنه های دفاع از نظام اسلامی در میدان بوده اند.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه اگر آمریکا  مطمئن بود که پیروز به کشورش باز می گردد، لحظه برای تعلل نمی کرد،افزود: اقدامات امروز دشمن بیشتر بلوف، فضاسازی و جو‌سازی است.

آیت ‌الله خاتمی با اشاره به شکست آمریکا و عربستان در یمن، بیان داشت: آنها می خواستند در عرض یک هفته یمن را اشغال کنند اما پنج سال است در گرداب یمن گیر افتاده ‌اند.

وی اشاره ای نیز به شماره دادن ترامپ برای گفت وگو با ایران کرد و گفت: نظام اسلامی دو سال و نیم با آنها گفت ‌و‌ گو کرد و نتیجه آن را دیدم امروز دیگر اعتمادی به ایادی استکبار نیست.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد کار و تلاش و رسیدگی به مردم و اصلاح وضعیت اقتصادی کشور در دیدار با مدیران و خدمتگذاران نظام گفت: باید در برابر اقدامات دشمن هوشیار و بیدار بوده و با تکیه بر جوانان زمینه رونق اقتصادی را در کشور فراهم کنیم.

آیت ‌الله خاتمی با اشاره به فرا رسیدن هفته اکرام ایتام تصریح کرد: امام حسن مجتبی (ع) بزرگترین احسان دهنده بودند و در طول زندگی خود چند بار تمام دارایی خود را به ایتام بخشیدند.

وی با اشاره به روش‌ های مختلف کمیته امداد برای کمک به ایتام ،گفت: طرح رحمت، طرح سفره‌ های آسمانی، طرح کمک به زندانیان غیر عمد و جشن گلریزان از جمله این موارد است که مومنین استان در آنها مشارکت خوبی دارند.

آیت‌الله خاتمی به روز اهدای عضو و زندگی اشاره کرد و گفت: در استان زنجان این موضوع جایگاه مطلوبی دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات امروز دشمن بلوف، فضاسازی و جو‌سازی است/ملت ایران هراسی از دشمن ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..