تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیرین مدرسه ساز معماران فرهنگی و فرهنگ یاران جامعه هستند

ساعت: 14:50 منتشر شده در مورخ: 1398/02/27 شناسه خبر: 1486571

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: خیرین مدرسه ساز معماران فرهنگی و فرهنگ یاران جامعه محسوب می شوند که باید خدمات این قشر را ارج نهاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا; اعضای هیئت امنای مجمع خیرین مدرسه ساز به همراه مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس عصر دیروز با حضور در رسانه استانی با مدیرکل صدا و سیما دیدار کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار با بیان اینکه تعلیم و تربیت  از دیرباز در فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ما در بالاترین جایگاه بوده است،گفت: امروز هم آموزش و پرورش به عنوان مولد سرمایه‌های ارزشمند انسانی، محور توسعه پایدار تلقی گردیده و نقشی مهمی در رشد و پیشرفت همه جانبه جوامع دارد.

وی با اشاره به تآکیدات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افزود: رهبر معظم انقلاب آینده کشور و دنیای امروز ما را مرهون تلاش آموزش و پرورش دانسته و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها را به همکاری با این نهاد اثرگذار موظف نموده اند.

لطیفی با تاکید بر تقویت جایگاه تعلیم و تربیت و معلم در جامعه تصریح کرد: تربیت نسلی متعهد به ارزش های دینی، دارای تفکرسازنده، سرزنده، با نشاط و برخوردار از آموزش های با کیفیت، نیازمند تحول در نگرش به مقام معلم است و رسانه استانی این امر مهم را در برنامه های مختلف مد نظر دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز، معماران فرهنگی جامعه هستند و با درک صحیحی از جایگاه نظام آموزش و پرورش به عنوان ابزار توسعه، خطر بازماندن از قافله تحصیل و تهذیب را گوشزد کرده و براین باور هستند که آینده سازان، استعدادها و سرمایه های سرشار و امیدآفرین کشورمان نیازمند مراقبت و برخورداری از فضا و تجهیزات مناسب آموزشی هستند .

لطیفی ضمن اعلام آمادگی بمنظور تبلیغ بیش از پیش ایثار خیرین مدرسه ساز در سطح استان افزود:رسانه استانی بصورت همزمان فرهنگ مدرسه سازی و جایگاه معلم، تحصیل و تربیت را ترویج می نماید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان هم در این دیدار از توجه رسانی استانی به امر مقدس مدرسه سازی تقدیر کرد و افزود: خیرین مدرسه ساز همواره در امر توسعه مداری در استان پیشتاز بوده و نقش بسیار اثرگذاری در این مسیر داشته و یاریگر این اداره در انجام ماموریتهاز خود هستند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این دیدار با اشاره به سرمایه گذاری عظیم نظام اسلامی در آموزش و پروش گفت: اقدامات صورت گرفته بسیار وسیع است و جا دارد از انعکاس اخباتر این حوزه در صدا و سیما تقدیر نمود.

وی درخصوص خیرین مدرسه ساز گفت: این جمع آبرودار درنزد خداوند، که افتخار و نشان ارزشمند خیر مدرسه ساز را برسینه دارند، به عنوان مروجان نیک اندیشی به خوبی می دانند که در کشورهای پیشرفته توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ضریب ارتباط بالایی با نظام آموزشی دارد.

در ادامه مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم با قدردانی از حمایتهای ارزشمند صداوسیما در انعکاس فعالیتهای خوب این مجمع، گزارشی از روند فعالیتها و اقدامات این مجمع از ابتدای شکل گیری آن از سال ۷۷ ارائه کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیرین مدرسه ساز معماران فرهنگی و فرهنگ یاران جامعه هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..