تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظار از دستگاه‌ها برای تبدیل امت‌آباد آمل به منطقه برخوردار شهری

ساعت: 17:23 منتشر شده در مورخ: 1398/02/27 شناسه خبر: 1486822

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: این انتظار می رود که منطقه امت‌‌آباد آمل به زودی به عنوان یکی از مناطق برخوردار شهری تبدیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهدی رازجویان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح اولین سرای محله شهرستان آمل در منطقه کم‌برخوردار امت آباد، اقدامات بازآفرینی شهری در آمل را مناسب ارزیابی کرد.


وی به ورود جدی شورای شهر، شهرداری آمل و کمک ویژه اداره کل راه وشهرسازی مازندران وفرمانداری آمل در حل مشکلات منطقه امت آباد آمل اشاره کرد و گفت: این انتظار می رود که منطقه " امت آباد " آمل به زودی به عنوان یکی از مناطق برخوردار شهری تبدیل شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه مدیریت شهرداری آمل از نظر شهرسازی یکی از بهترین شهرهای استان است، خاطرنشان کرد: شهر آمل در توسعه خیابان‌ها و استاندارد شهرسازی موفق عمل کرده است.

وی افزود: یکپارچگی و همدلی که بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل وجود دارد، اتفاق‌های خوبی در این شهر درگذشته انجام شده و افق این برنامه‌ها نیز برای آینده بسیار روشن است.

 در ادامه مراسم سرپرست شهرداری آمل به مشخصات فنی نخستین سرای محله در منطقه امت آباد اشاره کرد وگفت: این مجموعه با زیربنای 600 مترمربع در 2 طبقه با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان بعنوان محله هدف طرح توانمندی سکونتگاه های غیر رسمی ساخته شده است.


وی به هدف افتتاح این سرای محله اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش های تخصصی و حرفه ای در زمینه های مختلف مشاوره ای، بهداشتی ، هنری واجتماعی و ... از اهداف این مجموعه در منطقه کمتر برخوردار امت آباد آمل است.

علی محمد مقدس با بیان اینکه زمین ۴۱۷ متری این پروژه توسط شهرداری آمل تملک شده است، تصریح کرد: شهرداری آمل به منظور تملک، تکمیل، محوطه سازی و تجهیز این بنا 7 میلیارد ریال هزینه کرده است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظار از دستگاه‌ها برای تبدیل امت‌آباد آمل به منطقه برخوردار شهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..