تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران پای میز مذاکره با آمریکا نخواهد رفت/مسئولان پاسخگوی اتفاقات معدن آلبلاغ باشند

ساعت: 16:14 منتشر شده در مورخ: 1398/02/27 شناسه خبر: 1486817

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مردم ایران راه مقاومت و ایستادگی را انتخاب کرده اند، گفت: ایران پای میز مذاکره با آمریکا نخواهد رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،  حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد با اشاره به اینکه دیگر خبری از مذاکره با آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی نیست، اظهار کرد: آمریکا بدعهدی کرده و باید تاوان بدعهدی خود را بدهد و بداندایران به هیچ عنوان پای میز مذاکره با این دشمن دیرینه نخواهد رفت.

 حجت الاسلام یعقوبی افزود: در ایران نیز جز تعداد محدودی از افراد غرب زده، کسی موافق با مذاکره دوباره با آمریکا نیست و همه ملت ایران مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را انتخاب کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره حوادث اخیر معدن آلبلاغ اسفراین افتاد، تصریح کرد: مسئولان باید جوابگوی این اتفاق باشند که چرا این اتفاق افتاده است.

به گفته وی در این مدت طولانی اموال عمومی مردم این استان به غارت رفته است و مسئولان ذی ربط باید جوابگو باشند که تاکنون چرا کاری نکرده اند.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر آسان تر شدن دریافت مجوز گفت: گنج ها و سرمایه های زیادی در استان داریم که متاسفانه استفاده ای نمی شود و باید با ایجاد شرایط سهل در مجوز گیری پای سرمایه گذاران به استان باز شود تا فعالیت های سرمایه گذاری از راه درست و قانونی انجام شود.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: باید خودکفایی را جدی بگیریم و کارها را به جوانان انقلابی خود بسپاریم و به طور قطع راه برون رفت از مشکلات رعایت اینگونه مسائل خواهد بود .

وی همچنین بازسازی مناطق سیل‌زده را فرصتی مناسب برای مراکز مختلف تولیدی و راه‌اندازی مجدد آنها دانست و تأکید کرد: بودجه‌های کلان بازسازی مناطق سیل‌زده همراه باتدبیر مناسب می‌توان باعث اشتغال‌زایی در مناطق مختلف و بخش‌های گوناگون شود.

امام‌جمعه بجنورد در انتها به‌روز ملی جمعیت نیز اشاره کرد و گفت: با روند فعلی کشور طی سالیان آینده دچار کهولت سنی می‌شود و با توجه به اینکه جمعیت برای کشور اقتدار آفرین است باید در مسیر افزایش جمعیت کشور حرکت کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران پای میز مذاکره با آمریکا نخواهد رفت/مسئولان پاسخگوی اتفاقات معدن آلبلاغ باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..