تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنزما و رد شایعه جدایی از رئال مادرید

۸۶۴۶۳۸

۴۸۰ 

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، اخبار بازگشت به لیون را رد کرد.

ورزش سه: در فصلی که همه چیز برای رئال مادرید به بدترین شکل ممکن پیش رفت، کریم بنزما از معدود ستاره های درخشان این تیم بود و موفق شد یکی بهترین کارنامه های گلزنی خود طی تقریبا یک دهه حضور در مادرید را به ثبت برساند.

بنزما ضمن ابراز علاقه به باشگاهی که در آن رشد کرد، مدعی شد همچنان علاقمند است در رئال مادرید بازی کند و اخبار احتمال بازگشت وی به لیون در این مقطع صحت ندارد.

بنزما و رد شایعه جدایی از رئال مادرید

کریم بنزما در این مورد گفت: "بازگشت به فرانسه؟ من در حال حاضر در بهترین باشگاه جهان یعنی رئال مادرید بازی می‌کنم و در چنین شرایطی جدایی از این تیم و بازگشت به لیون برایم مشکل خواهد بود.

در حال حاضر من همچنان علاقه دارم در بالاترین سطح فوتبال جهان به بازی کردن ادامه دهم. باشگاه المپیک لیون در قلب من جای دارد و من در شرایطی این باشگاه را ترک کردم که تصویری خوب از خود در بین هواداران بر جای گذاشته بودم و امیدوارم این موضوع همیشگی باشد، بنابراین در حال حاضر هیچ خبری در مورد بازگشت من به لیون وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنزما و رد شایعه جدایی از رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..