تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت خودروهای سنگین/ نرخ‌های جدید اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از تجارت نیوز، در میان محصولات بهمن دیزل بیشترین گرانی مربوط به کامیون ایسوزو ۱۸ و ۲۶ تن باری بوده، به طوری که قیمت این دو محصول بیش از ۲۵۰ میلیون تومان گران‌تر شده است.شرکت بهمن دیزل نرخ فروش محصولات خود را افزایش داد.

 شرکت بهمن دیزل که با نماد «خدیزل» در بازار سهام فعال است با افشای اطلاعات بااهمیت و با قرار دادن تازه‌ترین اطلاعیه بر روی سامانه اطلاع‌رسانی کدال، خبر از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات داد.

افزایش قیمت خودروهای سنگین

بر اساس این اطلاعیه، شرکت بهمن دیزل نرخ محصولات خود را بین ۴۰ الی ۶۰ درصد افزایش داده است. در میان محصولات بهمن دیزل، بیشترین گرانی مربوط به کامیون ایسوزو ۱۸ و ۲۶ تن باری بوده، به طوری که قیمت این دو محصول بیش از ۲۵۰ میلیون تومان گران‌تر شده است.

افزایش قیمت خودروهای سنگین

۱۷۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت خودروهای سنگین/ نرخ‌های جدید اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..