تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راست پای طلایی آبی پوشان با چشمانی اشکبار خداحافظی کرد + عکس


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از نود: خسرو حیدری برای آخرین بار تیمش محبوبش را در هفته آخر همراهی کرد و سپس از فوتبال خداحافظی کرد؛ راست پای طلایی آبی پوشان با چشمانی اشکبار، سخت‌ترین تصمیم را گرفت تا هواداران این تیم از فصل آینده جای خالی این پاسور طلایی را در تیم شان احساس کنند.

راست پای طلایی آبی پوشان با چشمانی اشکبار خداحافظی کرد + عکس


خسرو حیدری مدافع و هافبک راست استقلال که از چند روز پیش تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال را اعلام کرده بود، روز گذشته با چشمانی اشکبار پای به میدان گذاشت و برای آخرین بار هم با پیراهن آبی تیم محبوبش در زمین حاضر شد و در این دقایق بازوبند را هم بر بازو بست. دیدار برابر سپیدرود رشت در هفته آخر لیگ برتر هجدهم، پایانی بود بر یک دهه حضور خسرو حیدری در تیم استقلال؛ بازیکنی راست پا که پاس‌های طلایی او در استقلال هرگز از ذهن هواداران این تیم پاک نخواهد شد. در ادامه نگاهی به حضور خسرو حیدری در ادوار مختلف لیگ برتر خواهیم داشت.

راست پای طلایی آبی پوشان با چشمانی اشکبار خداحافظی کرد + عکس


تولد ستاره آبی در آسمان فوتبال ایران
خسرو حیدری در حالی اولین بازی خود را در لیگ برتر انجام داد که کمتر از ۲۰ سال داشت. او که در تیم‌های پایه استقلال حضور داشت، برای پشت سر گذاشتن خدمت مقدس سربازی به ابومسلم مشهد رفت و با پیراهن این تیم در دومین دوره لیگ برتر اولین بار به میدان رفت. پس از ابومسلم مشهد، خسرو راهی پیکان شد و در لیگ برتر چهارم برای این تیم به میدان رفت. بازی‌های درخشان او در پیکان باعث شد تا مسئولان پاس تهران این بازیکن را برای حضور در پنجمین دوره لیگ برتر به خدمت بگیرند. خسرو حیدری دو فصل را در پاس تهران بازی کرد و یکی از مهره‌های اصلی این تیم به حساب می‌آمد. او در دوره‌های پنجم و ششم لیگ برتر ۵۰ بازی برای پاس انجام داد و یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم بود. خسرو حیدری در لیگ برتر پنجم، در دیدار مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست و هفتم اولین گل خود در لیگ برتر را در دیداری حساس به ثمر رساند؛ دیداری که با تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید.


با انتقال پاس به همدان، خسرو حیدری هم هفتمین دوره لیگ برتر را در پاس همدان بازی کرد. خسرو ۳۱ بازی برای پاس همدان به میدان رفت و در این فصل برای اولین و آخرین بار در دوران فوتبالش، با کارت قرمز داور از میدان اخراج شد.


آغاز یک دهه درخشش با پیراهن آبی
خسرو حیدری در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر سرانجام پیراهن تیم محبوبش را بر تن کرد؛ حیدری به استقلال پیوست تا هواداران از ظهور یک راست پای طلایی در تیم شان لذت ببرند. خسرو حیدری در این فصل یکی از ستون‌های تیمی بود که در پایان فصل قهرمان لیگ برتر شد و ۳۳ بار برای آبی پوشان به میدان رفت. این بازیکن اولین عنوان قهرمانی خود را با تیم پیراهن محبوبش جشن گرفت. خسرو در این فصل بیش از ۳۰۰۰ دقیقه برای استقلال به میدان رفت تا بیشترین دقایق حضورش در یک فصل لیگ برتر را در هشتمین دوره این رقابت‌ها داشته باشد. در هفته دهم و دیدار مقابل فجر سپاسی، خسرو اولین گلش را با پیراهن استقلال به ثمر رساند. درخشش خسرو حیدری در نهمین دوره لیگ برتر برای استقلال ادامه داشت و پاس‌های گل او در تیم صمد مرفاوی، هواداران را به هیجان می‌رساند. حریفان استقلال در این سال‌ها بیش از همه نگران نفوذ‌های خسرو حیدری از سمت راست بودند و البته کمتر بازیکنی را می‌توان به خاطر داشت که از پس مهار خسرو حیدری بر آمده باشد.

راست پای طلایی آبی پوشان با چشمانی اشکبار خداحافظی کرد + عکس


دومین قهرمانی در کنار زاینده رود
پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال در دهمین دوره لیگ برتر منصوب شد تا خسرو حیدری به خاطر حواشی که در زمان حضور مظلومی در تیم ملی ب. بین این دو پیش آمده بود، از جمع آبی پوشان جدا شد و به سپاهان اصفهان رفت تا جمع استقلالی‌ها در این تیم کامل شود. خسرو در کنار امیر قلعه نویی باز هم بازی‌های درخشانی به نمایش گذاشت و در پایان فصل دومین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن زرد طلایی به دست آورد. او در این فصل تنها گل دوران فوتبالش را مقابل پرسپولیس زد.

راست پای طلایی آبی پوشان با چشمانی اشکبار خداحافظی کرد + عکس


بازگشت دوباره به آبی محبوب
با برطرف شدن مشکلات و سوتفاهم بین مظلومی و خسرو حیدری، این بازیکن در یازدهمین دوره لیگ برتر به استقلال بازگشت. خسرو در این فصل همراه با استقلال قهرمان جام حذفی شد؛ نیم فصل اول لیگ برتر به خوبی برای او استقلال تمام شد و ۶ امتیاز فاصله شاگردان مظلومی با تیم دوم جدول یعنی سپاهان بود. اما وقوع یک سونامی در اصفهان همه چیز را به سود سپاهان رقم زد و در پایان فصل این تیم برای سومین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شد؛ سونامی که برونو سزار نام داشت و گل‌های این برزیلی باعث شد تا خسرو و استقلال به طرزی باور نکردنی جام را به اصفهانی‌ها تقدیم کنند.


دوازدهمین دوره لیگ برتر برای استقلال و خسرو یک هدیه ویژه و مشترک داشت؛ سومین قهرمانی در لیگ برتر. بازگشت قلعه نویی به استقلال همه را به کسب یک قهرمانی دیگر امیدوار کرده بود؛ رقابت شانه به شانه استقلال و سپاهان تا هفته‌های پایانی لیگ ادامه داشت. در هفته پانزدهم، خسرو حیدری در دیدار برابر سپاهان تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا فاصله آبی پوشان با سپاهان به ۴ امتیاز افزایش یابد و قهرمان نیم فصل شود.
خسرو حیدری پس از بازگشت به استقلال، دیگر از این تیم جدا نشد و تا روز گذشته که از مستطیل سبز خداحافظی کرد، با پیراهن این تیم در میادین حاضر شد. پس از یک دهه بازی، لیگ برتر هجدهم تنها دوره‌ای بود که خسرو کمتر از ۱۰ بازی برای استقلال انجام داد و بیشتر روی نیمکت نظاره گر بازی تیمش بود؛ اما هیچ گاه نمی‌توان لقب نیمکت نشین را برای این راست پای طلایی آبی پوشان به کار برد.

راست پای طلایی آبی پوشان با چشمانی اشکبار خداحافظی کرد + عکس


راست پای طلایی، گلزن چپ پا
خسرو یکی از بهترین پاسور‌ها و هافبک‌های راست فوتبال ایران طی یکی دو دهه اخیر بود؛ بازیکنی که با نفوذهایش می‌توانست هر حریفی را از پیش رو بردارد؛ گرچه همه حریفان سبک بازی خسرو حیدری را می‌شناختند و به خوبی واقف بودند که او فقط پای راست دارد، اما کمتر حریفی را می‌توان به خاطر داشت که در مقابل پاس‌های طلایی او تسلیم نشده و او را متوقف کرده باشد.


نکته جالب در مورد خسرو اینکه بسیاری او را بازیکنی خطاب می‌کردند که فقط یک پای راست دارد، اما او چندین گل زیبا با پای چپ به ثمر رساند. گرچه گل‌های خسرو در دوران فوتبالش به بیش از انگشتان دو دست نمی‌رسد، اما مهم‌ترین گل هایش با پای غیرتخصصی او به ثمر رسید. گل زیبای خسرو به الشباب امارات در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گل سوم سپاهان به پرسپولیس در لیگ برتر دهم، گل استقلال به ذوب آهن اصفهان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از جمله گل‌های زیبای این راست پای طلایی بودند که با پای چپ او به ثمر نشست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راست پای طلایی آبی پوشان با چشمانی اشکبار خداحافظی کرد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..