تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفت‌وگوی ملی چه تاثیری بر انتخابات دارد؟

به گزارش خبرآنلاین، سید رضا اکرمی در پاسخ به سوال که گفت‌وگوی ملی چه تاثیری می تواند بر انتخابات بگذارد، گفت: گفت‌وگو برای هر چیزی خوب است. یکی از آن‌ موارد، می تواند انتخابات باشد. انتخابات اسفندماه ۹۸ برگزار می شود اما تا وقتی در مورد مسائل روزمره‌مان به هم‌دیگر اعتماد نداریم، چرا منتظر نتیجه انتخابات هستیم؟ باید از الان شروع به رفع اشکالات کنیم که یکی از نتایجش دلگرمی مردم برای حضور در انتخابات خواهد بود. تا وقتی که حاضر نباشیم با یکدیگر گفت‌وگو کنیم، یقینا در انتخابات هم شرکت فعال نخواهیم داشت.

مشروح گفتگو را اینجا بخوانید.

۲۱۴۲۱۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفت‌وگوی ملی چه تاثیری بر انتخابات دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..