تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدایی غیرمنتظره صیادمنش از استقلال


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: اللهیار صیادمنش مهاجم جوان استقلال که در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد تا به فوتبال ترکیه اضافه شود، دیدار با العین را از دست داد. صیادمنش جوان که در اسفندماه و برابر فولاد خوزستان مصدوم شده بود، نتوانست خود را به دیدار‌های استقلال برساند و به این ترتیب در دیدار با العین نیز غایب خواهد بود.

جدایی غیرمنتظره صیادمنش از استقلال


غیبت صیادمنش در بازی پایانی استقلال به این معناست که این بازیکن در شرایطی از استقلال جدا می‌شود که هرگز نتوانست بعد از مصدومیت دوباره برای آبی‌ها به میدان برود و حالا جدایی او برای هواداران سخت‌تر از گذشته خواهد بود.


استقلال روز دوشنبه در دیداری تشریفاتی برابر العین به میدان می‌رود و این دیدار هر چند در گروه بندی اهمیتی ندارد، اما پیروزی در آن ۵۰ هزار دلار برای استقلال درآمد خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدایی غیرمنتظره صیادمنش از استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..