تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش «قرمز» از تلویزیون به بهانه مرور آثار صدابردار «هامون» و «لیلا»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه نمایش در بخش صحنه‌گران (مرور آثار) این هفته خود با حضور در منزل اصغر شاهوردی،گزارش و گفتگویی اختصاصی با همسر وی و بهروز معاونیان، صدابردار، دوست و همکار شاهوردی انجام داده که در آن تجربیات و خاطرات کاری وی بررسی می‌شود که این بخش به صورت ویژه، قبل از پخش هر یک از فیلم‌های مرور آثار از این شبکه پخش می‌شود.

اصغر شاهوردی متولد ۱۳۳۶ در تهران و فارغ التحصیل رشته صدابرداری از مدرسه عالی تلویزیون و سینما است. وی سابقه صدابرداری فیلم‌های «هامون»، «لیلا»، «قرمز»، «باشو غریبه کوچک»، «شاید وقتی دیگر»، «زیر پوست شهر» و «خانه دوست کجاست؟».. را در کارنامه کاری خود دارد و توانسته است در سه دوره از جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری شود.

شاهوردی، پس از این فعالیت کاری درخشان، در سال ۱۳۸۶ پس از بازگشت از لوکیشن فیلم "چراغی در مه" از شمال کشور دچار حادثه رانندگی شده و از ناحیه مغزی آسیب جدی دید و از آن زمان تا به حال در بستر بیماری است.

آثاری که از شنبه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه تا جمعه سوم خردادماه ساعت ۲۱ با صدابرداری اصغر شاهوردی از شبکه نمایش پخش می شوند، به ترتیب شامل فیلم های: سایه خیال، قرمز، دیگه چه خبر، صورتی، پری، کیمیا و استشهادی برای خدا خواهند بود.

 ۲۵۸۲۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش «قرمز» از تلویزیون به بهانه مرور آثار صدابردار «هامون» و «لیلا»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..