تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش شدید قیمت تخم‌مرغ

ناصر نبی پور از کاهش شدید قیمت تخم مرغ خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر قیمت این کالا حدود ٢ هزارتومان ارزان شده و نرخ هرکیلوگرم از این کالا درب مرغداری به ٤٢٠٠ تومان رسیده و بعبارتی مرغداران در هرکیلوگرم تولید حدود ٤٠٠٠ تومان ضرر می‌کنند.

به گفته این فعال بخش خصوصی، قیمت تخم مرغ در ماه مبارک رمضان معمولاً افت می‌کند ضمن اینکه امسال مازاد تولید نیز زیاد است.

وی با انتقاد از بی تفاوتی دولت در این زمینه، افزود: اتحادیه سراسری مرغداران میهن از فردا (شنبه ٢٨ اردیبهشت) تخم مرغ را به قیمت کیلویی ٥٥٠٠ تومان از تولیدکنندگان خریداری می‌کند و به تدریج نرخ خرید را افزایش خواهد داد.

نبی پور با بیان اینکه دولت در این خرید نقشی ندارد، افزود: صادرات تخم مرغ هنوز آغاز نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به دلیل نگرانی از شیوع آنفلوانزا و کاهش تولید، مرغداران مرغ‌های پیر را به کشتارگاه نفرستاده بودند، گفت: الان شرایط بگونه ای است که تولیدکنندگان مرغ‌های جوان را به کشتارگاه می‌فرستند ضمن اینکه دولت نیز دستور داده مرغ‌های پیر به کشتارگاه فرستاده شوند.

۲۲۶۲۲۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش شدید قیمت تخم‌مرغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..