تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیامک قطع‌ یارانه جعلی است

 باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین صادقی رئیس پلیس فتای استان سمنان: گفت: به تازگی پیامکی با خبر جعلی قطع‌ یارانه به برخی کاربران ارسال شده تا اطلاعات بانکی آنها را به سرقت ببرد.

وی تصریح کرد: این پیامک ها هیچ ارتباطی با سازمان های مربوطه ندارند و مجرمان سایبری از این طریق اطلاعات شخصی و بانکی افراد اعم از رمز دوم، شماره حساب و cvv2 را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس فتای استان سمنان افزود: سامانه های ثبت‌نام و اعلام نیازمندی یارانه نقدی اعلام شده جعلی است که کاربر را به یک درگاه پرداخت بانکی جعلی منتقل و پس از دریافت اطلاعات بانکی از حساب کلاهبرداری می کند.

وی تاکید کرد: در صورت ورود به سایت هر چه زودتر برای تغییر رمزهای کارت (به‌ویژه رمز دوم) اقدام کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیامک قطع‌ یارانه جعلی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..