تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی پروین: از قهرمانی پرسپولیس کیف کردم

به گزارش مشرق، «علی پروین» روز جمعه با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی مبارک پرسپولیس باشد، واقعاً از قهرمانی تیم محبوبم کیف کردم و هر چه قدر از خوشحالی ام بگویم کم است.

وی افزود: من ذره‌ای برای این مسابقه استرس نداشتم چرا که می‌دانستم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود و این موضوع را از هفته‌ها پیش اعلام کرده بودم.


سرمربی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: این قهرمانی شایسته پرسپولیس بود و به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشتند رسیدند. قهرمانی در سه سال پیاپی کار هر تیمی نیست و قرمزپوشان پایتخت توانستند قدرتشان را به فوتبال ایران دیکته کنند.

بیشتر بخوانید:

اولین صحبت‌های برانکو پس از قهرمانی

پروین تصریح کرد: برانکو مربی بزرگی است و برایش احترام زیادی قائل هستم. او با توانمندی‌های فنی که دارد افتخارات بزرگی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده است و امیدوارم سال‌های سال به فعالیتش در این تیم ادامه بدهد و هر سال تیمش را قهرمان کند.


وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس در بازی برابر پارس جنوبی جم مرد و مردانه جنگیدند و شاهد این تیم بودیم که هر بازیکن حریف صاحب توپ می‌شد چهار بازیکن به سمت او می‌رفتند تا فرصتی برای عرض اندام پیدا نکند.


پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در جام حذفی بازی سختی را برابر سپاهان اصفهان پیش رو دارد اما امیدوارم با غلبه براین تیم، راهی فینال شود و بتواند در این رقابت‌ها نیز به مقام قهرمانی برسد. فقط حیف شد که تیم شایسته برانکو با بدشانسی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی پروین: از قهرمانی پرسپولیس کیف کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..